Gluteenittomien tuotteiden tilaus

Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!
<< Alkuun < Edelliset
Seuraavat > Loppuun >>
  • KattiMatikka 271 viestejä24.5.2009 20:50

    Tuli mieleen, että onko moni tilannut ulkomailta gluteenittomia tuotteita? Ja jos joku on, niin millaisia kokemuksia ja mistä kaupoista?

    Itse olen tilannut Saksasta ja Ruotsista. (Querfood ja Allergimat) Hinta oli saksalaisten tuotteiden osalta halvempi. Tilasin kimpassa tuttavan kanssa ja jos tilaus meni yli 100e niin säästyi postimaksuilta. Ja lähinnä sen valikoiman takia itse innostuin tilaamaan: hapanleipäjauhoja, suklaacroissantteja ja erilaisia müslejä. Ruotsissa tuotteen hinta oli kohdallaan mutta postikulut oli ihan törkeät. Kuitenkin tilasin neljä kiloa Laila's mix nimisiä jauhoseoksia koska ne on ihan ykkösparhaita gluteenittomia jauhoja joita olen kokeillut.

    Tilaukset ovat sujuneet ihan mallikkaasti. Saksaan maksoin paypalilla ja Ruotsiin suoraan pankkitilille.

  • Raili 19 viestejä29.5.2009 14:59

    Voi hyvää päivää! Minä tappelen täällä saadakseni minulle sopivia tuotteita edes paikallisiin marketteihin tuonne 22 km päähän, ettei tarvitsisi ruokaansa käydä ostamassa 120 km päästä. Että pitäisi vielä ulkomailta ruveta tilaamaan...kohtuutonta. Että tässä pikkuisen toinen näkökulma tähän asiaan...

  • Mainos

  • KattiMatikka 271 viestejä31.5.2009 20:16

    Tuo on tosiaan toinen näkökulma asiaan...

    Itse olen siitä onnellisessa asemassa, että suuren kaupungin tarjonta on käden ulottuvilla, mutta kuten kaikki tietävät, on ankeaa mutustaa samaa mysliä vuodesta toiseen, joten ihan vaihtelun/elämänilon säilymisen vuoksi olen nuo tilauksen tehnyt

    Ja nuo Laila's mix jauhot ovat todella hyviä, jos Ruotsin matkalle joskus joku eksyy niin kannattaa hamstrata

    Tsemppiä sinulle Raili tappeluun!

  • Jezu  Ylläpitäjä31.5.2009 20:31

    Raili kirjoitti:
    Voi hyvää päivää! Minä tappelen täällä saadakseni minulle sopivia tuotteita edes paikallisiin marketteihin tuonne 22 km päähän, ettei tarvitsisi ruokaansa käydä ostamassa 120 km päästä. Että pitäisi vielä ulkomailta ruveta tilaamaan...kohtuutonta. Että tässä pikkuisen toinen näkökulma tähän asiaan...

    Netistä tilaaminenhan on nykyään perin helppoa, tilasi sitten kotimaasta tai ulkomailta. Tietty kielimuuri saattaa tulla vastaan joissakin ulkomaalaisissa putiikeissa.

    Itse näen mahdollisuuden tilata verkosta loistavana palveluna myös hieman syrjemmässä kaupoista asuville. Ja tuppaavat hinnatkin olemaan ulkomailla edullisempia.

    Keliaakikko vm. -07 / Celiac since -07

  • Ellu-72 4 viestejä31.5.2009 20:46

    Meillä ei korvaavia tuotteita juuri käytetä

    Johtuen mun karppitietoisuudesta (taimiksi sitä nyt voisi kutsua)
    Eli mua ei haitannut yhtään kun poika todettiin vilja-allergiseksi kaikille kotimaisille gluteeniviljoille, jäipä nekin vähät ruisleivät ja täysjyvämakaronit pois käytöstä

    Eli eipä tarvi tuotteita tilailla/metsästää... Tullaan hyvin toimeen ilman viljoja koko sakki tässä huushollissa.

  • anniina 14 viestejä10.6.2009 15:03

    Onko joku teistä tilannut tuotteita Keliapuodista tai muista näistä kotimaisista? Mun on jo pitkään tehnyt mieli tilata sieltä esim. prinsessakakkua tai berliininmunkkeja, mutta en ole saanut aikaiseksi. Tekis mieli kuulla kokemuksia miten on toiminut ja onko kakut ehjinä perillä ? Ei tuollaisia herkkuja löyty täältä Itä-Suomesta gluteenittomina...

  • Jezu  Ylläpitäjä10.6.2009 15:46

    anniina kirjoitti:
    Onko joku teistä tilannut tuotteita Keliapuodista

    Itse olen käynyt ostamassa tuotteita suoraan Keliapuodista, kun asun lähellä ja siellä homma on toiminut oikein hyvin ja ystävällisesti.

    Jos tilaat heidän verkkokaupasta, niin kerrohan kokemukset täällä sitten

    Keliaakikko vm. -07 / Celiac since -07

  • Mainos

  • annakristiina 27 viestejä10.6.2009 15:51

    Olen tilannut muutaman kerran Keliapuodin verkkokaupasta. Olivat toimituspäivän jälkeisenä päivänä postissa haettavissa. Berliininmunkkien päällyste oli jonkun verran sotkeentunut (tarttunut toisiinsa ja rasiaan). Mutta muuten oli kaikki tavarat hyvässä kunnossa ja hyvää oli

  • Raili 19 viestejä26.6.2009 12:07

    Moi Ellu-72! Meilläkin on sittemmin löydetty tuo karppaamisen autuus. Eipähän tarvii tapella yhtään misätän enää,

<< Alkuun < Edelliset
Seuraavat > Loppuun >>

Tule mukaan keliaakikoiden omaan yhteisöön Glu.fi:hin – täysin ilmaiseksi!

Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!

Osallistu keskusteluun

Eniten luetut keskustelut alueella

Huomaa, että kuka tahansa voi lisätä palveluun millaista sisältöä tahansa. Myöskään kaikki mainoksissa olevat tuotteet eivät ole gluteenittomia. Ylläpitäjä ei voi vastata sisällön oikeellisuudesta ja olet aina itse vastuussa siitä mitä suuhusi laitat. Jos huomaat ilkivaltaa tai gluteenipitoisia sisältöjä, ilmoita siitä ylläpitäjälle.

©2024 Glu.fi
Tietoa palvelustaUutisetKäyttöehdotKerro kaverilleOhjeet ja säännötIn englishLähetä palautettaSähkönsäästö ‐ Made ❤ Helsinki ‐ 0,013s