HKI luontaisesti gluteeniton kahvila

Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!
<< Alkuun < Edelliset
1 2 3
Seuraavat > Loppuun >>
  • donna 57 viestejä3.11.2012 12:27

    Kiitos tiedosta.

    Ja kiitos että on tämä teidän ihana gluteeniton kahvila!

    Hyvää pyhäinpäivää.

  • HuvilanKahvila 15 viestejä2.11.2012 06:47

    Huvilan kahvila tiedottaa jälleen!

    Pyhäinpäivänä 3.11. pidämme putiikin kiinni.

    Vast'edes pyrimme keskittämään tiedotuksemme (ainakin toistaiseksi) vaatimattomalle sivullemme osoitteeseen http://www.huvilankahvila.fi.

    Ystävällisin terveisin,
    Huvilan kahvila

  • Mainos

  • Jezu  Ylläpitäjä30.8.2012 16:02

    HuvilanKahvila kirjoitti:
    Huvilan kahvila tiedottaa.

    Pidämme huilitaukoa eli lomaa 11.-17.9.

    Ystävällisin terveisin,
    Huvilan kahvila

    Kiitos tiedosta ja hyvää lomaa!

    Keliaakikko vm. -07 / Celiac since -07

  • HuvilanKahvila 15 viestejä30.8.2012 09:11

    Huvilan kahvila tiedottaa.

    Pidämme huilitaukoa eli lomaa 11.-17.9.

    Ystävällisin terveisin,
    Huvilan kahvila

  • HuvilanKahvila 15 viestejä28.7.2012 15:45

    Hei!

    Kahvilamme tuotteet ovat täysin luontaisesti gluteenittomia.
    PAITSI pasteijat ja liha- ja lohipiirakat.

    Olemme joutuneet palkkaamaan lisää henkilökuntaa, ja jokainen keliaakikko ymmärtänee, miten hankalaa näitä hiuksenhienoja eroja on terottaa "normaaliruokavalioisten" päähän.

    Soijaa on vain niissä tuotteissa, joissa on kinkkua tai broileria.

    Mantelia on vain toscassa ja mantelisikareissa, ja nämä siis saattaa sis. pähkinää, kuten myös ne tuotteet, joihin käytetään suklaata. Jos suklaavalmistaja on tällaisen varoituksen pakettiin laittanut, niin sitten se lie niin. (Mokkapalassa on kaakaota, ei suklaata.)

    Olemme yrittäneet työntekijöillemme sanoa, että olkaa mieluummin myymättä, kuin että vikaan menee.
    Olemme pahoillamme, jos se oppi ei ole mennyt perille.
    Jos hetkeäkään epäröitte, niin soittakaa tai lähettäkää tekstiviesti numeroon 040-5206 507 , joka löytyy jokaisesta kuitista ja jonka saa kysymällä.

    Vahvistettakoon vielä aukioloajat:
    ti-pe 7-17, la 10-15, su-ma suljettu.

    Ystävällisin terveisin,
    Huvilan kahvila

  • Tintti 48 viestejä26.7.2012 14:29

    Kahvila ei ole luontaisesti gluteeniton.
    Tarkistin luontaisesti gluteenittoman ( nyk. gluteeniton ) termin Keliakialiiton sivuilta ja siihen ei kuulu vehnätärkkelys. Tänään kävin ostamssa kahvilasta ihanaa lihapiirakkaa ja se sisälsi vehnätärkkelystä. Varmistin vielä kahviosta, että on luontaisesti gluteeniton enkä lukenut tuoteselostetta siitä syystä kuin vasta kotona.

    Olen vasta muuttanut dietin luontaiseksi, kun näköjään turvottaa tuo vehnätärkkelys. Ei tämä minulle suuri asia nyt ollut, mutta täällä on muita, jotka ovat tosi herkkiä.

    Ostin myös sämpylä, joka oli ihanan tuore.

  • Jezu  Ylläpitäjä2.7.2012 23:14

    Hilleville kiitos tiedoista myös täällä keskustelun puolella

    Keliaakikko vm. -07 / Celiac since -07

  • Mainos

  • Hillevi 17 viestejä2.7.2012 20:03

    Kävin tarkistamassa kahvilan ovessa olevan ilmoituksen:
    Loma 22.06. - 03.07.2012.

    Aukioloajat 04.07.2012 lähtien:
    ti - pe 7 - 17
    la 10 - 15
    su ja ma suljettu

  • Jezu  Ylläpitäjä2.7.2012 15:23

    Voisivat vaikka tähän keskusteluun tai vinkkiin päivitellä loma-aikojaan.

    Keliaakikko vm. -07 / Celiac since -07

  • tuuliviiri 13 viestejä2.7.2012 14:47

    Sellainen mielikuva on, että olisivat olleet vielä tämän viikon lomalla ja 9.7 sitten taas auki. Saattoi olla joku muukin päivä, kun ei ole tiedossa uutta käyntiä Helsinkiin, niin en niin tarkasti painanut päivää mieleen.

    Jos joku liikkuu sielläpäin niin voisi ehkä käydä asian varmistamassa.

  • Mamma 117 viestejä2.7.2012 12:27

    tuuliviiri kirjoitti:
    Minäkin olin viime tiistaina menossa tuonne ja kiinni oli silloinkin. Ovessa oli lappu, että ovat lomalla. Kyllä harmitti, kun vesi kielellä odotin saavani vapaasti valita niiden herkkujen joukosta mieluisan. Harmittaa kyllä, kun harvoin tulee käytyä Helsingissä ja ihan varta vasten oli tuonne menossa nauttimaan iltapäiväkahvista.

    Muistatko koska palaavat lomilta? ...jos joku toinenkin suunnittelee lähiaikoina sinne menoa,niin eipä tule turhaa reissua

  • tuuliviiri 13 viestejä2.7.2012 07:56

    Minäkin olin viime tiistaina menossa tuonne ja kiinni oli silloinkin. Ovessa oli lappu, että ovat lomalla. Kyllä harmitti, kun vesi kielellä odotin saavani vapaasti valita niiden herkkujen joukosta mieluisan. Harmittaa kyllä, kun harvoin tulee käytyä Helsingissä ja ihan varta vasten oli tuonne menossa nauttimaan iltapäiväkahvista.

  • Mainos

  • jori-o 84 viestejä1.7.2012 20:13

    jori-o kirjoitti:
    Olin äitienpäivänä menossa kahvilaa. oli kiinni. Harmitti hieman. Oli kuitenkin asiaa muutenkin Helsingin keskustaan, joten ei ihan pahasti käynyt.

    jori-o

    Olin taas tänään menoss kahvilaan. Olivat laittaneet sen kiinni. Täytyy miettiä tuleeko seuraavaa kertaa ollenkaan.

    jori-o

  • katrilli 16 viestejä19.5.2012 21:57

    Helsingissä päivän minilomalla, ja yhtenä kohteena Huvilan Kahvila - senverran on täältä kehuja luettu. Ja kyllä kannatti poiketa! Ihan valinnan vaikeus kun kaikki oli G. Ja pihalla aurinkokin helli kahvittelijoita

  • jori-o 84 viestejä13.5.2012 15:37

    Hillevi kirjoitti:
    Keskiviikkona yritin mennä kahvilaan herkuttelemaan. Mannerheimintien jalkakäytävällä oli ulkostandi toivottamassa tervetulleeksi...mutta ovi olikin kiinni ja ovessa pieni ilmoitus: olemme talvilomalla/avaamme taas 20.03. Samanlaiset mainokset olivat esillä myös musiikki- ja finlandiatalon tienhaarassa. Eikö niitä voitu siirtää syrjemmälle loman ajaksi vai unohtuivatkohan vaan.

    Olin äitienpäivänä menossa kahvilaa. oli kiinni. Harmitti hieman. Oli kuitenkin asiaa muutenkin Helsingin keskustaan, joten ei ihan pahasti käynyt.

    jori-o

  • Susa 61 viestejä26.4.2012 19:03

    Myöskin samaa mieltä ja äänestäisin ehdottomasti!

  • Testos 11 viestejä23.4.2012 16:10

    Olen samaa mieltä, äänestän !

  • Mainos

  • Jezu  Ylläpitäjä23.4.2012 15:47

    Mamma kirjoitti:
    Huvilan kahvila on minun mielestäni erittäin hyvä ehdokas Vuoden 2012 gluteenittoman yrityksen tunnuksen saajaksi.

    Täältä tulee ainakin yksi ääni

    Keliaakikko vm. -07 / Celiac since -07

  • Mamma 117 viestejä23.4.2012 13:29

    Huvilan kahvila on minun mielestäni erittäin hyvä ehdokas Vuoden 2012 gluteenittoman yrityksen tunnuksen saajaksi.

  • Vaula 141 viestejä14.4.2012 21:29

    Kävin tänään testaamassa paikan, aivan huippuhyvä! Palvelukin oli hyvin ystävällistä. Ihmeellinen fiilis pystyä valitsemaan vitriinistä mitä vain. Söin tällä kertaa täytetyn sämpylän (hyvää!) ja suussasulavan korvapuustin. Kotiin ostin vielä focaccia-leivän ja sämpylöitä. Hinnatkin ovat vielä todella kohtuulliset.

    Siitä olen samaa mieltä, että kahvilan kannattaisi ehdottomasti mainostaa itseään gluteenittomana kahvilana, asiakasmäärä kasvaisi varmaan huimasti.

    Menen ehdottomasti käymään uudelleen ja suosittelen muillekin

  • mapa 8 viestejä4.4.2012 22:32

    Kävin tänään puolenpäivän maissa ja porukkaa kävi niin paljon, että mekään ei jääty rupattelemaan nautinnollisen kahvihetken jälkeen,vaan annettiin paikat seuraaville. Joutuvat kyllä kohta hankkimaan isomman paikan, kyllä on niin suuri suosio. Ja hyvä niin, on se niin tervetullut paikka meille

  • Jezu  Ylläpitäjä2.4.2012 11:59

    Jezu kirjoitti:
    Tänään oli Hesarissakin iso juttu Huvilan Kahvilasta

    Löytyi Keliakialiiton FB-sivulta kuva tuosta jutusta:

    Helsingin Sanomat: Gluteeniton kahvila yllättää Töölönlahdella

    Keliaakikko vm. -07 / Celiac since -07

  • Mainos

  • Jezu  Ylläpitäjä1.4.2012 18:24

    Tänään oli Hesarissakin iso juttu Huvilan Kahvilasta

    Keliaakikko vm. -07 / Celiac since -07

  • ozgirl 7 viestejä24.3.2012 07:07

    Odotan, että pääsen kiireiltäni sinne tulemaan. SLURPS!!!

  • HuvilanKahvila 15 viestejä21.3.2012 15:28

    Hillevi kirjoitti:
    Eikö niitä voitu siirtää syrjemmälle loman ajaksi vai unohtuivatkohan vaan.

    Huvilan kahvila pahoittelee mielipahaa, ja kiittää huomautuksesta.
    Seuraavalla kerralla koetamme olla tarkempia.

    Varmuudella voimme luvata, että vastaavista kiinnioloista ilmoitetaan ovella, ellei jotain todella yllättävää tapahdu emmekä pääse lappua laittamaan.

<< Alkuun < Edelliset
1 2 3
Seuraavat > Loppuun >>

Tule mukaan keliaakikoiden omaan yhteisöön Glu.fi:hin – täysin ilmaiseksi!

Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!

Osallistu keskusteluun

Eniten luetut keskustelut alueella

Huomaa, että kuka tahansa voi lisätä palveluun millaista sisältöä tahansa. Myöskään kaikki mainoksissa olevat tuotteet eivät ole gluteenittomia. Ylläpitäjä ei voi vastata sisällön oikeellisuudesta ja olet aina itse vastuussa siitä mitä suuhusi laitat. Jos huomaat ilkivaltaa tai gluteenipitoisia sisältöjä, ilmoita siitä ylläpitäjälle.

©2024 Glu.fi
Tietoa palvelustaUutisetKäyttöehdotKerro kaverilleOhjeet ja säännötIn englishLähetä palautettaSähkönsäästö ‐ Made ❤ Helsinki ‐ 0,05s