Huonoa palvelua

Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!
<< Alkuun < Edelliset
Seuraavat > Loppuun >>
  • Amppeli 1 viesti20.2.2021 19:39

    Social Burgerjoint Tampereella. Älkää vaan erehtykö sinne tai tilatko sieltä !!

    Tilaus tehtiin woltin kautta. Kaksi lähes samanlaista burgeria, toinen gl sämpylällä. Toimutuksessa ei mitään merkintää, kumpi gluteeniton. Sämpylät aivan samannäköiset. Ravintolaan yhteys ja kuva burgereista, josta myönnettiin että pitäisi olla merkintä gluteenittomissa paketin päällä. Lupasivat tehdä uuden ja toimittaa.

    Puoli tuntia myöhemmin ravintolasta ilmoitetaan, että kyllä se alkuperäsistä toinen olikin gluteeniton. Kuvasta katsoivat että vasemman puoleinen. "Syö vain, kyllä se on oikein valmistettu". No ei millään voi kuvasta sanoa kumpi. Ja käy ilmi että luvattua uutta burgeria ei ole alettu valmistamaan. No uudestaan ravintolaan yhteys, että uusi täytyy toimittaa. Burgeri yli kaksi tuntia myöhässä alkuperäisestä toimitusajasta.

    Eivät ota gluteenittomuutta tosissaan. Älkää erehtykö ko. ravintolaan.

  • Reetta  719 viestejä14.8.2010 20:47

    Kyllä sähköpostiin/reklamaatioon vastaaminen kuuluisi ehdottomasti hyviin tapoihin ja mielellään vielä sellainen henkilökohtainen vastaus eikä jotain yleistä jorinaa jostain konseptista tms.

    Itse kanssa laitoin sähköpostia edellisviikolla hotelli Tallukkaan keittiöpäällikölle, että olen tulossa yöpymään ja olen keliaakikko. Ei kuulunut vastausta eikä edes mitään päivystysagentin viestiä, että olisi päällikkö lomalla. Muutenkin totesin tuolla, että tarjoilijalta ei kauheesti kannata kysellä gluteenittomuudesta. Paras mennä kurkkimaan kokkia keittiöön.

  • arjaleena 7 viestejä14.8.2010 12:38

    Olin lomareissulla heinäkuussa ja kotimatkalla pysähdyimme Hirvaskankaan (Äänekoski)ABC:lle. Siellä on Hessburger ja ajattelin ottaa mukaani gluteenittoman hampurilaisen.Olen ennenkin asioinut Hessburgerilla (en tosin kys.paikassa)ja ollut tyytyväinen sekä palveluun että tuotteeseen.
    Ok,tilasin hampurilaisen ja odottelin että saan sen mukaani.
    Saatuani hampurilaisen jatkoimme matkaa ja aioin syödä sen automatkalla.
    Kaivettuani hampparin esiin ihmettelin kun juusto oli täysin sulamaton ja kylmä. Pistinpä sormeni siis hampurilaisen väliin ja yllätys yllätys pihvikin oli kylmä. Ainoa mikä oli vähän lämpimähkö oli sulatettu sämpylä.
    Arvaatte varmaan että jäi kylmä eväs syömättä ja olimme jo matkalla joten emme kääntyneet takaisin.
    Tein reklamaation Hessburgerille. Oli tosi vaikea löytää Hessburgerin yhteystietoja, tein valituksen kaksi eri kertaa.
    Kukaan ei ole ottanut yhteyttä kys.firmasta, ilmeisesti olen vain yksi tyytymätön narisija.
    Verrattuna esim. Jyväskylän McDonaldsin palveluun on aivan eri planeetalta. Kerran aterioinnin jälkeen sain rajut oireet ja otin sinne yhteyttä. Itse paikan pitäjä otti minuun yhteyttä ja selvitti tuotantolinjastoa myöten missä virhe mahd. tapahtui.Hyvittivät myös virheen.
    Oli aivan eri suhtautuminen yksittäiseen asiakkaaseen.
    Joten en kyllä ihan heti suosittele tätä kys. ruokapaikkaa keliaakikoille, ihan jo siitä syystä että kohtelu on noin välinpitämätöntä.

<< Alkuun < Edelliset
Seuraavat > Loppuun >>

Tule mukaan keliaakikoiden omaan yhteisöön Glu.fi:hin – täysin ilmaiseksi!

Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!

Osallistu keskusteluun

Eniten luetut keskustelut alueella

Huomaa, että kuka tahansa voi lisätä palveluun millaista sisältöä tahansa. Myöskään kaikki mainoksissa olevat tuotteet eivät ole gluteenittomia. Ylläpitäjä ei voi vastata sisällön oikeellisuudesta ja olet aina itse vastuussa siitä mitä suuhusi laitat. Jos huomaat ilkivaltaa tai gluteenipitoisia sisältöjä, ilmoita siitä ylläpitäjälle.

©2024 Glu.fi
Tietoa palvelustaUutisetKäyttöehdotKerro kaverilleOhjeet ja säännötIn englishLähetä palautettaSähkönsäästö ‐ Made ❤ Helsinki ‐ 0,027s