Kävijäennätys!

Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!
<< Alkuun < Edelliset
1 2 3
Seuraavat > Loppuun >>
  • Jezu  Ylläpitäjä31.3.2010 14:22

    Jee. Uusi ennätys ja toista kertaa yli 2000 käyttäjän. Viime viikon luku oli 2038 eri kävijää. Mahtavaa!

    Tässä vielä tietoa palvelun kehityksestä pidemmältä ajalta, jos jotakuta kiinnostaa:

    Glu.fi @ Oindex: vko 51/2008 - vko 12/2010

    Keliaakikko vm. -07 / Celiac since -07

  • Jezu  Ylläpitäjä15.4.2010 18:54

    Lomamatkani aikana ennätykset näyttävät paukkuneen jälleen. Uusi sataluku Glu.fi:n käyttäjissä on 2180 viikolla 13. Huisia!

    Keliaakikko vm. -07 / Celiac since -07

  • Mainos

  • Jezu  Ylläpitäjä8.9.2010 23:26

    Ennätykset on tehty rikottavaksi. Viikolla 35 Glu.fi nousi uudelle sataluvulle. Tuorein kävijäennätys on 2245 eri kävijää. Hyvä me!

    Keliaakikko vm. -07 / Celiac since -07

  • gluteiinivamma 3 viestejä9.9.2010 17:40

    Hyvät sivut on juu, mutta mulla on aina siis AINA hukassa se reseptiosio. Ei semmosta hanikkaa sais laitettettua tuonne vinkit, matkalla jne missä olis klikkauksen päässä reseptit? Huoh jatkan etsimistä.
    Mulla oli se etusivuna, mutta windowsin asennuksen jälkeen on vähän hakusessa.

  • Jezu  Ylläpitäjä9.9.2010 17:44

    gluteiinivamma kirjoitti:
    Hyvät sivut on juu, mutta mulla on aina siis AINA hukassa se reseptiosio. Ei semmosta hanikkaa sais laitettettua tuonne vinkit, matkalla jne missä olis klikkauksen päässä reseptit? Huoh jatkan etsimistä.
    Mulla oli se etusivuna, mutta windowsin asennuksen jälkeen on vähän hakusessa.

    Tästä löytyy suoraan: Vinkit: Reseptit ja Ruoka. Eli Vinkit-kategorian etusivulla on Näytä vinkit -pudotusvalikko, josta kyseinen alue löytyy. Ehkä nuo voisi ottaa pois pudotusvalikosta, kun kategorioita on aika vähän.

    Keliaakikko vm. -07 / Celiac since -07

  • gluteiinivamma 3 viestejä10.9.2010 12:39

    Entäs sellainen nappula josta pääsisi suoraa uusiin viesteihin eikä kirjoituksen alkuun ja siitä sitten viimeiselle sivulle jne.

    Ainakaan mulla ei sellaista ollut, kun yritin tuohon uusiimpaan viestiin suoraa tulla tai sitten vaan olen puusilmä sekin on hyvin paljon mahdollista

    Kiitoksia silti suuresti tästä foorumista!
    Valituksistani huolimatta

  • Jezu  Ylläpitäjä15.9.2010 18:49

    gluteiinivamma kirjoitti:
    Entäs sellainen nappula josta pääsisi suoraa uusiin viesteihin eikä kirjoituksen alkuun ja siitä sitten viimeiselle sivulle jne.

    Ainakaan mulla ei sellaista ollut, kun yritin tuohon uusiimpaan viestiin suoraa tulla tai sitten vaan olen puusilmä sekin on hyvin paljon mahdollista

    Kiitoksia silti suuresti tästä foorumista!
    Valituksistani huolimatta

    Tämä on ollut työlistalla jo pidempään. Eiköhän saada aikaiseksi jossain vaiheessa. Kärsivällisyyttä. Ja kiitokset kehuista

    Keliaakikko vm. -07 / Celiac since -07

  • Mainos

  • Jezu  Ylläpitäjä15.9.2010 18:50

    Huikeaa. Ylämäki jatkuu. Astuimme uudelle sataluvulle. Viime viikolla palvelussa vieraili 2302 eri kävijää. Jee.

    Keliaakikko vm. -07 / Celiac since -07

  • Tintti 48 viestejä15.9.2010 20:31

    Vau, hieno ylämäki menossa. Täällä kyllä tulee käytyä päivittäin ainakin keskustelut katsomassa.
    Sellaisen parannuksen toivoisn, että kun klikkaa jonkin keskustelun auki, niin se menisi suoraan keskustelun loppuun. Näin aika monella sivuilla menee.
    Vai onko muut eri mieltä vai onko tähän jokin syy, kun ei mene? Jos haluaa alusta lukea, niin pääseehän sinne tarvittaessa.

  • donna 57 viestejä21.9.2010 11:38

    Tintti kirjoitti:
    Vau, hieno ylämäki menossa. Täällä kyllä tulee käytyä päivittäin ainakin keskustelut katsomassa.
    Sellaisen parannuksen toivoisn, että kun klikkaa jonkin keskustelun auki, niin se menisi suoraan keskustelun loppuun. Näin aika monella sivuilla menee.
    Vai onko muut eri mieltä vai onko tähän jokin syy, kun ei mene? Jos haluaa alusta lukea, niin pääseehän sinne tarvittaessa.

    Olen Tintin kanssa samaa mieltä, olisi kiva alkaa lukemaan uusista eteenpäin, koska viestiketjut ovat joskus todella pitkiä!

  • Jezu  Ylläpitäjä23.9.2010 12:54

    Tintti ja donna, mainitsemanne ominaisuus on työlistalla

    Glu.fi:llä on nyt hurja putki päällä. Viikolla 37 rikottiin taas ennätyksiä. Uusin luku on 2413 kävijää. Huikeaa.

    Keliaakikko vm. -07 / Celiac since -07

  • Tintti 48 viestejä23.9.2010 13:54

    Hienoa, että on listalla.

  • Mainos

  • gluteiinivamma 3 viestejä27.9.2010 20:10

    Tintti kirjoitti:
    Sellaisen parannuksen toivoisn, että kun klikkaa jonkin keskustelun auki, niin se menisi suoraan keskustelun loppuun. Näin aika monella sivuilla menee.

    Mitä varten keskustelun loppuun???
    Minusta uusiin viesteihin olisi helpompi ja kätevämpi mitä jo aikaisemmin peräänkuulutin tän sivun alussa?!

    Millään foorumilla en ole nähnyt keskustelun loppuun vievää nappulaa!?

  • Jezu  Ylläpitäjä23.12.2010 00:57

    Pitkästä aikaa rikottiin taas ennätyksiä. Joulun tulo ajaa ihmiset etsimään gluteenittomia reseptejä. Tuorein lukema on viikolta 50 ja se on 2430 kävijää. Jee.

    Ja aiemmin keskustelussa mainitut jutut ovat edelleen työlistalla. Kärsivällisyyttä.

    Keliaakikko vm. -07 / Celiac since -07

  • Katjahei 34 viestejä23.12.2010 17:59

    Minulle ainakin koko sivusto oli suuri helpotus kun keliakia todettiin (tai tulokset tulevat parin viikon päästä mutta todennäköistähän tämä on). Eli ei ihme että kävijöitä on monta!

  • Jezu  Ylläpitäjä30.3.2011 10:45

    Vaalisivujen myötä Glu.fi:n kävijäennätys pomppasi viikolla 12 aivan uusille sataluvuille. Lukema on tällä hetkellä 2823. Saas nähdä rikotaanko tässä vielä 3000 kävijän raja

    Keliaakikko vm. -07 / Celiac since -07

  • Jezu  Ylläpitäjä20.4.2011 12:16

    Vaalit näyttivät kiinnostavan runsaasti, sillä Glu.fi pomppasi jälleen viikolla 15 uusiin ennätyksiin. Uusi lukema on nyt 2915 kävijää. Hyvä Te!

    Kuoriositeettina mainittakoon, Glu.fi:ssä on käynyt kuukauden aikana yli 11 000 eri kävijää. Jos kaikki olisivat keliaakikkoja, luku olisi varsin merkittävä

    Keliaakikko vm. -07 / Celiac since -07

  • Mainos

  • Jezu  Ylläpitäjä14.12.2011 11:26

    Kuten tiedätte, ennätykset on tehty rikottaviksi. Viime viikolla Glu.fi:ssa vieraili 2970 eri kävijää. On siis vain ajan kysymys milloin 3000 kävijän maaginen raja rikkoutuu

    Ylläpitäjä kiittää & kumartaa!

    Näillä keinoilla voi auttaa ennätysten rikkomisessa myös tulevaisuudessa:

    Glu.fi:n mainostaminen

    Keliaakikko vm. -07 / Celiac since -07

  • Ruutar 9 viestejä14.12.2011 22:11

    Hienoa, että meillä on oma yhteisömme, minuun saa myösw ottaqa yhteyttä. olen ollut reilut 20v täysin gluteenittomalla <3 ja hyvin olen pärjännyt! Kysykää mitä tahansa, koetan antaa vastauksia ongelmiinne!

    Tara oli facebookissa keliaakikkojen suljetussa ryhmässä, mutta sitten minä hermostui, kun siellä on monta "mutu"keliaakikkoa? Onko se tämänpäivän trendi? Ei syödä normaalisti? vaan täytyy hifistellä???

  • Jezu  Ylläpitäjä21.12.2011 12:36

    Nyt te sen teitte ja vielä melkoisella marginaalilla. Viikolla 50 Glu.fi:ssä vieraili peräti 3479 eri kävijää!

    Tuo oli mahtava joululahja ylläpitäjälle, kiitos

    Keliaakikko vm. -07 / Celiac since -07

  • Reetta  719 viestejä22.12.2011 11:10

    Olisi mielenkiintoista tietää, paljonko porukkaa käy Keliakialiiton sivuilla. Jää varmaan kakkoseksi Glu.fi:n rinnalla ?

  • Jezu  Ylläpitäjä9.2.2012 00:17

    Jee, nyt rikkoutui yksi uusi raja. Viime viikolla palvelussa vieraili 3521 eri kävijää. Iltalehden keliakia-juttu herätteli ihmiset hakemaan lisää tietoa aiheesta ja moni näytti eksyneen myös Glu.fi:hin.

    Kiitos kaikille käyttäjille. Seuraava tavoite onkin sitten 4000 eri kävijää

    Keliaakikko vm. -07 / Celiac since -07

  • Mainos

  • evita 62 viestejä23.3.2012 15:37

    Onpas tänään liittynyt hurjasti uusia käyttäjiä, hyvä hyvä

  • Jezu  Ylläpitäjä23.3.2012 15:43

    evita kirjoitti:
    Onpas tänään liittynyt hurjasti uusia käyttäjiä, hyvä hyvä

    Mahdollisuus testata uutuustuotteita ensimmäisten joukossa näyttää houkuttelevan uusia käyttäjiä

    Toivottavasti muutkin valmistajat havahtuvat asiaan ja alkavat tarjota uutuuksiaan testattavaksi Glu.fi:n käyttäjille

    Keliaakikko vm. -07 / Celiac since -07

  • Jezu  Ylläpitäjä4.4.2012 17:42

    Nyt ei mennyt 2 kuukauttakaan kun ennätykset rikkoutuivat taas. Tällä kertaa syynä oli Hesarin juttu Huvilan Kahvilasta (kovasti taas Googlasitte lisätietoja aiheesta) ja Semperin uutuustuotteet. Viime viikolla palvelussa vieraili peräti 3720 eri kävijää ja trendi näyttäisi jatkuvan. 4000 raja alkaa olla todella lähellä

    Mahtavaa! Kiitos kaikille!

    Täältä voi vakoilla historiallisia tilastoja: Oindex: Glu.fi

    Keliaakikko vm. -07 / Celiac since -07

<< Alkuun < Edelliset
1 2 3
Seuraavat > Loppuun >>

Tule mukaan keliaakikoiden omaan yhteisöön Glu.fi:hin – täysin ilmaiseksi!

Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!

Osallistu keskusteluun

Eniten luetut keskustelut alueella

Huomaa, että kuka tahansa voi lisätä palveluun millaista sisältöä tahansa. Myöskään kaikki mainoksissa olevat tuotteet eivät ole gluteenittomia. Ylläpitäjä ei voi vastata sisällön oikeellisuudesta ja olet aina itse vastuussa siitä mitä suuhusi laitat. Jos huomaat ilkivaltaa tai gluteenipitoisia sisältöjä, ilmoita siitä ylläpitäjälle.

©2024 Glu.fi
Tietoa palvelustaUutisetKäyttöehdotKerro kaverilleOhjeet ja säännötIn englishLähetä palautettaSähkönsäästö ‐ Made ❤ Helsinki ‐ 0,01s