Kannattaako mennä Kolumbiaan?

Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!
<< Alkuun < Edelliset
Seuraavat > Loppuun >>
  • Ira 57 viestejä22.6.2009 11:09

jos toteutan matkan niin kerron ehdottomasti kokemukset.olen kyllä matkastressaaja, joten ehkä kuitenkin ainakin siirrän ajankohtaa matkustamiselle..tarvii varmaankin ns lämmetä tuolle matkalle ja keskustella enemmän tuttaville mun sairaudesta.muuten laktosi-intorelanssia on paljon tuossa maassa,on kuulemma kaupanhyllyissä paljon laktoosittomia tuotteita.

• KattiMatikka 271 viestejä17.6.2009 20:30

Itse en ole Kolumbiassa käynyt, mutta jos pääosin olet perheessä ja näät itse, mitä keittiössä tehdään niin eiköhän ole kohtalaisen helppo pärjätä! Ihan vaan itseä kutkuttaisi mennä tuollaiseen maahan, mihin muuten ei matkaa varmaankaan tekisi ellei ole tuttavia Schärin vakuumileiväthän kulkevat matkalla mukavasti mukana.

• Ira 57 viestejä17.6.2009 17:29

moi! mun tuttavaperhe kutsui minut Kolumbiaan heidän kotiinsa ja matka kestäis jotain pari viikkoa. onko jollakin kokemusta maasta? meillä oli keskustelua, että kolumbiassa ei käytetä leipä juurikaan ( ainoastaanmaissileipää).aterioilla on yleensä hedelmiä, maitoa, juustoja ja lihaa..ja asenne kuulemma se kun kysytään tuotteista jotain, että ei se sisällä juuri ainesosaa mitä kysyt...että ei kauheesti houkuta.toisaalta tekis mieli mennä, mutta mutta tuo ruoka..

<< Alkuun < Edelliset
Seuraavat > Loppuun >>

Tule mukaan keliaakikoiden omaan yhteisöön Glu.fi:hin – täysin ilmaiseksi!

Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!

Osallistu keskusteluun

Eniten luetut keskustelut alueella

Huomaa, että kuka tahansa voi lisätä palveluun millaista sisältöä tahansa. Myöskään kaikki mainoksissa olevat tuotteet eivät ole gluteenittomia. Ylläpitäjä ei voi vastata sisällön oikeellisuudesta ja olet aina itse vastuussa siitä mitä suuhusi laitat. Jos huomaat ilkivaltaa tai gluteenipitoisia sisältöjä, ilmoita siitä ylläpitäjälle.

©2024 Glu.fi
Tietoa palvelustaUutisetKäyttöehdotKerro kaverilleOhjeet ja säännötIn englishLähetä palautettaSähkönsäästö ‐ Made ❤ Helsinki ‐ 0,007s