Kokemuksia kielimatkoista?

Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!
<< Alkuun < Edelliset
Seuraavat > Loppuun >>
  • taigis 101 viestejä17.8.2009 15:42

    Hei
    Meiltä ei olla oltu kielimatkoilla, mutta jossain vaiheessa asia oli keskustelussa ja otin siitä vähän selvää. Silloin sain selville, että jos on erikoisruokavalio, tapahtuu majoitus ja ruokailut perheessä eikä jossain yhteismajoituksessa kuten yleensä (?)
    En muista edes sitä minkä puljun kielimatkoja tutkin.

  • Kari 364 viestejä17.8.2009 01:32

    Vaalea paahtoleipä on kyllä aika yleinen. Samoin broileri aika usein jotenkin kuorrutettu. Olin lukioaikana Englannissa lomakurssilla, ja myöhemmin aikuisiällä pari kertaa lomailemassa. Vaaleaa leipää on ja sehän on kyllä Ei-Ei. Sopivasti valitsemalla lihaa ja kalaa kyllä saa. Ystävän Neuvo: Ota keliakiaprintti netistä ! Mulla on semmonen. Käytiin Italiassa ja Virossa. Menee hyvin perille ruokaa tilatessa kun sen näyttää. Kyllä löytyy syötävää

    Olin tänään läheisen ala-asteen siis koulu tapahtumassa. Thaimaalainen rouva tarjoili riisikääröja, vihannesta ja jauhelihaa, kaikki gluteenitonta. Oli hyvä lounas.

  • kissankello 4 viestejä16.8.2009 19:14

    Tervehdys kaikille ja ylläpitäjälle kiitokset hyvästä sivustosta!
    Teini-ikäinen tuore keliaakikkomme on menossa kielimatkalle Englantiin ilm. ensi kesänä. Onko teistä kellään kokemuksia siitä, miten ruokailut isäntäperheessä ja muualla sujuvat? Lontoossa olemme käyneet kerran diagnoosin jälkeen ja siellä meni ihan hyvin; tosin hotelliaamiaiselle otettiin omat murot mukaan.

<< Alkuun < Edelliset
Seuraavat > Loppuun >>

Tule mukaan keliaakikoiden omaan yhteisöön Glu.fi:hin – täysin ilmaiseksi!

Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!

Osallistu keskusteluun

Eniten luetut keskustelut alueella

Huomaa, että kuka tahansa voi lisätä palveluun millaista sisältöä tahansa. Myöskään kaikki mainoksissa olevat tuotteet eivät ole gluteenittomia. Ylläpitäjä ei voi vastata sisällön oikeellisuudesta ja olet aina itse vastuussa siitä mitä suuhusi laitat. Jos huomaat ilkivaltaa tai gluteenipitoisia sisältöjä, ilmoita siitä ylläpitäjälle.

©2024 Glu.fi
Tietoa palvelustaUutisetKäyttöehdotKerro kaverilleOhjeet ja säännötIn englishLähetä palautettaSähkönsäästö ‐ Made ❤ Helsinki ‐ 0,008s