Onko kukaan kokeillut pätkäpaastoa?

Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!
<< Alkuun < Edelliset
Seuraavat > Loppuun >>
  • Prinsessakakku 14 viestejä27.1.2014 16:42

    Oli tuossa juuri puhetta, että aterian väliin jättäminen on tuntunut aika mahdottomalta ajatukselta, vaikka ns. terveillä kavereilla siinä ei ole ollut mitään hankalaa... Liittyneekö sitten keliakiaan?

    Toisaalta ruokamme on sellaista kaloripaukkua ja toimii vähän liiankin hyvin joten 2/7 -paasto eli 2 päivää 24 h paastoa (aamiaisesta aamiaiseen)ei peräkkäisinä päivinä tulisi todella tarpeeseen... eikä menisi säästöliekki päälle. Olen kyllä laihduttanut joskus 10 kg ja saanut säästöohjelman päälle. Nyt haluaisin pätköpaaston terveyshyödyt. Onko teillä kokemuksia tästä?

  • J-T 91 viestejä2.2.2014 12:44

    Tuntuu aika hurjalta jättää ateriat väliin. Itselläni ainakin erittäin todennäköisesti sortuisin johonkin epäterveelliseen, kun verensokerit romahtaisivat :S

  • Mainos

  • Suviih  629 viestejä2.2.2014 13:10

    Omalla kohdallani tiedän, että ei toimisi. Tuo olisi käytännössä pakko toteuttaa vapaapäivinä, kun töissä ei syömättä jaksaisi ja sitten päivä menisikin pilalle, kun päähän koskisi ja ei jaksaisi oikein tehdä mitään. En oikein muutenkaan ole näiden hittidieettien ystävä, niillä ei yleensä saada aikaan mitään pysyvää, kun palataan sen dieetin jälkeen takaisin entisiin tapoihin.

    Gluteenittomia leivontaohjeita: http://www.gluteenitontaleivontaa.fi
    Blogin Facebook-sivut:
    https://www.facebook.com/gluteenitontaleivontaa

  • Juulin 187 viestejä2.2.2014 15:50

    Paastoaminen on hullua. Ihminen tarvitsee ravintoa joka päivä, 3-4 tunnin välein pieniä aterioita.

    Ei autokaan kulje ilman bensaa.

  • Tallulah 476 viestejä4.2.2014 11:25

    Paastonnut kyllä olen eikä se ole mitään hullua. Päinvastoin, mulla ei ole koskaan niin paljoa energiaa kuin paastotessa. 7 päivää on pisin paastoni. Pätkäpaastoon sen sijaan en pystyisi! Paastoon tulee valmistautua huolellisesti ja tuosta noin vain vuorokausi syömättä ei kuulosta huolelliselta valmistautumiselta.

    Pätkäpaastolla väitetään olevan pitkän tähtäimen terveysvaikutuksia, mutta itse en ainakaan ole lukenut ihan oikeaa tieteellistä tutkimusta asiasta, en kyllä sellaista ole etsinytkään.

  • Mamma 117 viestejä5.2.2014 13:23

    Juulin kirjoitti:
    Paastoaminen on hullua. Ihminen tarvitsee ravintoa joka päivä, 3-4 tunnin välein pieniä aterioita.

    Ei autokaan kulje ilman bensaa.

    Samaa mieltä Juulin kanssa. Kun syö terveellisesti 3 - 4 tunnin välein pieniä aterioita ja liikkuu tarpeeksi niin kroppa ja mieli pysyvät kunnossa. Paaston vaikutukset ovat enemmänkin psyykkisiä kuin fyysisiä.

<< Alkuun < Edelliset
Seuraavat > Loppuun >>

Tule mukaan keliaakikoiden omaan yhteisöön Glu.fi:hin – täysin ilmaiseksi!

Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!

Osallistu keskusteluun

Eniten luetut keskustelut alueella

Huomaa, että kuka tahansa voi lisätä palveluun millaista sisältöä tahansa. Myöskään kaikki mainoksissa olevat tuotteet eivät ole gluteenittomia. Ylläpitäjä ei voi vastata sisällön oikeellisuudesta ja olet aina itse vastuussa siitä mitä suuhusi laitat. Jos huomaat ilkivaltaa tai gluteenipitoisia sisältöjä, ilmoita siitä ylläpitäjälle.

©2024 Glu.fi
Tietoa palvelustaUutisetKäyttöehdotKerro kaverilleOhjeet ja säännötIn englishLähetä palautettaSähkönsäästö ‐ Made ❤ Helsinki ‐ 0,018s