Purnaan uusista gluteenittoman määritelmästä!!

Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!
<< Alkuun < Edelliset
Seuraavat > Loppuun >>
  • Marjatta 35 viestejä21.9.2013 20:29

    Hyvä se vaan kun on tarkennettu määrittelyjä vaikka totutut, käytössä olleet tuotteet täytyykin jättää. Esim. Ohrakas oli hyvä hyvä jauho mutta eipäs sitä enää saa käyttää.

    Muroja nyt ei kenenkään pidä syödä,niissä on liikaa sokeria ja suolaa. Murojen sijasta mysliä, jogurttia, hedelmiä tai muuta vastaavaa. Itse teen smootheja joka päivä hedelmistä ja milloin mistäkin. Täyttää vatsaa ja on tuoretta ja herkullista.

  • Juulin 187 viestejä24.8.2013 08:03

    Eiköhän niitä tiukennettu tutkimuksien antamien tietojen valossa.

    Itse en tosin käytä muita oikeastaan mitään valmistuotteita, joten ongelmaa ei ole. Puhumattakaan siitä, että "pahanmakuinen" ja "hyvänmakuinen" ovat 100% mielipiteitä.

  • peekoo 26 viestejä23.8.2013 20:34

    Kylläpä koko ajan törmää tuotteisiin, joita ei enää keliaakikoille suositella! Nuo typerät uudet gluteenittoman rajat tekevät kyllä ruokavaliosta aika hmmm nautittamattoman! Tai no - ainahan voi leipoa itse jne, mutta esim muroja on vain yhdenlaisia, jotka maistuvat hyvälle.

    Anteeksi, että purnaan, mutta onko kukaan muu huomannut sitä, että sen jälkeen kun tuli nuo uudet gluteenittoman määritelmät voimaan tippui paaaaaljon hyviä tuotteita pois ruokavaliosta?

    Tuliko nuo uudet rajat vain sen takia, että keliaakikot ostais pahanmakuisia gluteenittomia valmistuotteita?

    Pah!!!

    Heh... Tulipa kieliopillisesti hyvä otsikko keskustelulle...

<< Alkuun < Edelliset
Seuraavat > Loppuun >>

Tule mukaan keliaakikoiden omaan yhteisöön Glu.fi:hin – täysin ilmaiseksi!

Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!

Osallistu keskusteluun

Eniten luetut keskustelut alueella

Huomaa, että kuka tahansa voi lisätä palveluun millaista sisältöä tahansa. Myöskään kaikki mainoksissa olevat tuotteet eivät ole gluteenittomia. Ylläpitäjä ei voi vastata sisällön oikeellisuudesta ja olet aina itse vastuussa siitä mitä suuhusi laitat. Jos huomaat ilkivaltaa tai gluteenipitoisia sisältöjä, ilmoita siitä ylläpitäjälle.

©2024 Glu.fi
Tietoa palvelustaUutisetKäyttöehdotKerro kaverilleOhjeet ja säännötIn englishLähetä palautettaSähkönsäästö ‐ Made ❤ Helsinki ‐ 0,008s