arvot??

Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!
<< Alkuun < Edelliset
Seuraavat > Loppuun >>
  • tytti 34 viestejä29.8.2014 16:07

    http://www.glu.fi/keskustelu/aihe/Verikokeista/74/

    Olisikohan noista keskusteluista apua?

  • selema 5 viestejä29.8.2014 14:24

    Kiitti nyyti, mä olin kyllä gluteenittomalla jo imettäessä että sillain vähän kokemusta..

    mut noi arvot mua mietityttää.. onko nyt selkee tapaus vai rajoilla vai mitä??

  • Mainos

  • selema 5 viestejä29.8.2014 14:23

    Yksinkirjoitusta..

    ja toi eka taitaakin olla S-tTGAbA...

  • nyyti 58 viestejä29.8.2014 14:21

    Jos arvot on selvät niin asiahan on erittäin simppeli: kun saatte lääkäriltä luvan, aloitatte lapselle gluteenittoman ruokavalion. Sillä välin voit opiskella asiaa (ruokavaliota ei kannata muuttaa vielä ennen tähystystä, se kuulemma voi pilata tähystyskokeen).
    Keliakia on kuitenkin kohtuu helppohoitonen tauti moniin muihin verrattuna, ei tarvii syödä pillereitä eikä piikittää insuliina tms.
    Tsemppiä!

  • selema 5 viestejä29.8.2014 14:20

    Ja hups toi vika S-IgAKeli taitaa olla >0.10

    että kun kirjotti huonosti.. ilmankos en mitään löydäkään

  • selema 5 viestejä29.8.2014 14:17

    Ja sori noi lyhenteet voi olla vähän väärin kun ta:lla joku hoitsu ne kirjoitti paperille ja en saa selvää.. mut varmaan asiasta tietävät osaa yhdistää..

  • selema 5 viestejä29.8.2014 14:04

    Tänään käytin TAAS pian 8v. lastani lääkärillä.. tutkimuksista toiseen ollaan hypitty. Mutta mutta nyt yllättäen löytyikin ilmeisesti keliakia. Toki tulossa vielä se koepala.. mut lääkäri sanoi näillä arvoilla olevan kutakuinkin selvä tapaus.

    mulle nää arvot ei sano mitään ja googlaamalla en kellään tollasia arvoja ole löytänyt. Lääkäri kyllä sanoi wau nähdessään tulokset. Mutta minkähänlaiset nämä nyt sitten oikein ovat??

    Vielä ihan pihalla kaikesta kun tänään tosiaan selvis.. mut jos joku ystävällisesti vois vähän avata mulle noita arvoja niin tietäis missä mennään.

    lapsella siis ollut paljon oireita jotka pistetty maitoallergian piikkiin kun vauvana ei keliseulassa mitään näkyny...

    S-ETGAba >100
    S-EMAbA 250
    S-IgAKeli 70.10

    mitä nuo kertoo??

    Kiitos jo etukäteen.

<< Alkuun < Edelliset
Seuraavat > Loppuun >>

Tule mukaan keliaakikoiden omaan yhteisöön Glu.fi:hin – täysin ilmaiseksi!

Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!

Osallistu keskusteluun

Eniten luetut keskustelut alueella

Huomaa, että kuka tahansa voi lisätä palveluun millaista sisältöä tahansa. Myöskään kaikki mainoksissa olevat tuotteet eivät ole gluteenittomia. Ylläpitäjä ei voi vastata sisällön oikeellisuudesta ja olet aina itse vastuussa siitä mitä suuhusi laitat. Jos huomaat ilkivaltaa tai gluteenipitoisia sisältöjä, ilmoita siitä ylläpitäjälle.

©2024 Glu.fi
Tietoa palvelustaUutisetKäyttöehdotKerro kaverilleOhjeet ja säännötIn englishLähetä palautettaSähkönsäästö ‐ Made ❤ Helsinki ‐ 0,01s