Keliakiaviikko 6.-12.9.2010

Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!
<< Alkuun < Edelliset
Seuraavat > Loppuun >>
  • Jezu  Ylläpitäjä15.8.2010 18:16

    Keliakiaviikko lähestyy. Keliakialiitto kertoo tempauksesta näin:

    Keliakialiitto kirjoitti:
    Keliakialiitto järjestää vuosittain syyskuussa, viikolla 36 valtakunnallisen keliakiaviikon. Tänä vuonna viikon teemana on ”Hyvä kauppa”. Viikon tavoitteena on viedä ruokakaupoille viestiä keliaakikoille soveltuvien tuotteiden roolista kaupassa sekä vaikuttaa tuotteiden saatavuuteen ja valikoimaan.

    TULOSSA: Valtakunnallinen keliakiaviikko 6.-12.9.2010

    Keliakiaviikon2010 esite

    Keliaakikko vm. -07 / Celiac since -07

  • Reetta  719 viestejä15.8.2010 20:31

    On varmaan alettava miettiä toiveita omaan S-Marketiin. Yhtä ja toista näki messuilla, mitä voisi toivoa saatavan. Tuossa esitteessä on kyllä hyvin kerrottu eri tuotteiden valmistajia.

  • Mainos

  • higga 209 viestejä15.8.2010 21:01

    Auttaiskohan se jos kaikki veis s-marketteihin noita palautteita? Meillä ei ainakaan mitään toivetuotteita oo saanut KUN EI KUULU VALIKOIMAAN grrrr.

  • seikku 36 viestejä20.8.2010 16:34

    Joo, sama täällä ton S-marketin suhteen..
    Citymarkettiin olen ottanut yhteyttä palauteosaston kautta ja siellä ovat pari kertaa ystävällisesti tilanneet tuotetta,joka onkin jäänyt valikoimaan sen jälkeen, mutta kyllä sielläkin on melko nuiva suhtautuminen, kun menee paikan päälle kyselemään.

  • Jezu  Ylläpitäjä20.8.2010 16:39

    Kertaakaan ei ole S-Marketin valikoima päivittynyt ainakaan minun toiveista.

    Keliaakikko vm. -07 / Celiac since -07

<< Alkuun < Edelliset
Seuraavat > Loppuun >>

Tule mukaan keliaakikoiden omaan yhteisöön Glu.fi:hin – täysin ilmaiseksi!

Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!

Osallistu keskusteluun

Eniten luetut keskustelut alueella

Huomaa, että kuka tahansa voi lisätä palveluun millaista sisältöä tahansa. Myöskään kaikki mainoksissa olevat tuotteet eivät ole gluteenittomia. Ylläpitäjä ei voi vastata sisällön oikeellisuudesta ja olet aina itse vastuussa siitä mitä suuhusi laitat. Jos huomaat ilkivaltaa tai gluteenipitoisia sisältöjä, ilmoita siitä ylläpitäjälle.

©2024 Glu.fi
Tietoa palvelustaUutisetKäyttöehdotKerro kaverilleOhjeet ja säännötIn englishLähetä palautettaSähkönsäästö ‐ Made ❤ Helsinki ‐ 0,007s