Keliakia2010-messut

Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!
<< Alkuun < Edelliset
1 2
Seuraavat > Loppuun >>
  • Jezu  Ylläpitäjä23.1.2009 10:37

    Keliakialiitto informoi, että seuraavat Keliakia-messut järjestetään Tampere-talossa 11.-12.6.2010.

    Lisätiedot keliakialiiton sivuilta.

    Keliaakikko vm. -07 / Celiac since -07

  • keliaakikko97 107 viestejä2.4.2009 17:10

    !

    Elämässä ei ole pakko kun kuolla!... ja noudatta gluteenitonta ruokavaliota.

  • Mainos

  • Suviih  629 viestejä2.4.2009 19:01

    Nuo pitää kyllä kalenteriin merkata, sillä jos vain mahdollista niin tahdon messuilla käydä. Kiva käydä tutustumassa tuoteuutuuksiin joita varmaan myyvätkin messuilla.

    Gluteenittomia leivontaohjeita: http://www.gluteenitontaleivontaa.fi
    Blogin Facebook-sivut:
    https://www.facebook.com/gluteenitontaleivontaa

  • glenni 58 viestejä3.4.2009 07:30

    Kiva, että pidetään muuallakin kuin Helsingissä, mutta näin helsinkiläisenä mulla ei tuonne ole asiaa, ei kerkiä töiden jälkeen. Kivempi jos pitäisivät viikonloppuna...

    Silloin joskus kun nuo olivat Helsingissä oli siellä kyllä kauheasti ihmisiä, ei Wanha Satama ollut tarpeeksi iso (ei ollu kokonaan auki).

  • Suviih  629 viestejä3.4.2009 09:40

    glenni kirjoitti:
    Kiva, että pidetään muuallakin kuin Helsingissä, mutta näin helsinkiläisenä mulla ei tuonne ole asiaa, ei kerkiä töiden jälkeen. Kivempi jos pitäisivät viikonloppuna...

    Varmaan sama juttu aina osalla keliaakikoita pidettiinpä missä kaupungissa tahansa ja varmaan sen vuoksi pitopaikka vaihtelee. Sinälläänhän tuo on tosi hyvä että messujen pitoaika on tiedossa jo yli vuosi ennen messuja, tämä mahdollistaa monilla sen että voi ainakin yrittää saada kesälomaa messujen ajalle.

    Gluteenittomia leivontaohjeita: http://www.gluteenitontaleivontaa.fi
    Blogin Facebook-sivut:
    https://www.facebook.com/gluteenitontaleivontaa

  • Jezu  Ylläpitäjä3.4.2009 11:12

    glenni kirjoitti:
    Kiva, että pidetään muuallakin kuin Helsingissä, mutta näin helsinkiläisenä mulla ei tuonne ole asiaa, ei kerkiä töiden jälkeen. Kivempi jos pitäisivät viikonloppuna...

    Eikös nuo päivät ole perjantai ja lauantai, jos nyt tulkitsin Windowsin kalenteria oikein?

    Pitää kyllä tällä kertaa yrittää itsekin paikalle. Viime vuonna meni vaan jotenkin ohi

    Miksihän tapahtumaa ei järjestetä joka vuosi, jos siellä on aina niin paljon porukkaa? Joka vuosi eri kaupungissa tms.

    Keliaakikko vm. -07 / Celiac since -07

  • glenni 58 viestejä3.4.2009 11:21

    Heh, ei ollutkaan kyse tämän vuoden tapahtumasta

    Musta nuo on pidetty viimeset pari kertaa Tampereella ja on harmittanut kun en ole itse päässyt niihin. Vai muistanko väärin...? Ensi vuonna sen voisikin kätevästi yhdistää kiipeilyreissuun - ensin kalliolle kipuilemaan ja sitten (hikisenä) messuille... Ei se kuulosta kyllä kovin kivalle

  • Mainos

  • carietta 72 viestejä3.4.2009 11:24

    Viime messuilla ainakin oli kauhea tungos :P Käytävillä ei mahtunut kunnolla liikkumaan ja kahvioon oli hirveän pitkä jono. Silti pitää päästä uudestaan, erittäin hyviä tuotteita myynnissä

  • Izmo 19 viestejä7.7.2009 23:45

    Vaikka itse asunkin Helsingissä niin arvostan sitä että messut pidetään yli puolen Suomen tavoitettavissa. Junalla Turusta, Helsingistä yms. max. parin tunnin matka. Vähän kauempaa hiukka enemmän. Paras paikka voisi olla Seinäjoki

  • Jezu  Ylläpitäjä7.7.2009 23:58

    Milloinkas täällä aletaan organisoida kimppakyytejä Tampereelle?

    Keliaakikko vm. -07 / Celiac since -07

  • Reetta  719 viestejä8.7.2009 13:59

    Viimeksi aika monet keliakiayhdistykset järjesti bussikyytejä Tampereen messuille. Itsekin olin sellaisella kyydillä matkassa. Tampere-talo on ihan hyvä paikka messuille. Alussa on tietty tungosta, kun tulee paljon porukkaa samoihin aikoihin, mutta iltapäivällä tungos hälvenee - ja tuotteita alkaa olla jo alennuksellakin, ettei näytteilleasettajien tarviisi niitä kotiin kuljetella.

  • Jezu  Ylläpitäjä16.7.2009 21:40

    Reetta kirjoitti:
    Alussa on tietty tungosta, kun tulee paljon porukkaa samoihin aikoihin, mutta iltapäivällä tungos hälvenee - ja tuotteita alkaa olla jo alennuksellakin, ettei näytteilleasettajien tarviisi niitä kotiin kuljetella.

    Kiitti vinkistä, täytynee tulla sinne vasta iltapäivällä Toisaalta parhaat herkut on jo menneet aamupäivällä?

    Keliaakikko vm. -07 / Celiac since -07

  • Mainos

  • Izmo 19 viestejä17.7.2009 00:14

    Vuohela myi mm. muutama vuosi sitten kassillisen tuotteitaan aivan pilkkahinnalla päivän päätteeksi. Systeri harmitteli ettei tullut enempää kuin kaksi kättä mukaan.

  • Reetta  719 viestejä17.7.2009 11:27

    Itse muistan ostaneeni ainakin piparkakkutaikinaa - joltain pienvalmistajalta. Tuli tosi hyvät piparkakut ja kaulitessakin taikina käyttäytyi oikein hyvin eli sai kaulittua ilman ongelmia. Nuo messuthan oli sopivasti joulukuussa. Nyt ehkä piparitaikina ei ole ihan aktuelli ?

    Tuo vain kaksi kättä -ongelma tuli itselläkin vastaan, kun oli jo kasseja kädet täynnä ja kotiinkin piti selviytyä yhden linkkuvaihdon kautta.

  • Jossu 22 viestejä14.11.2009 21:31

    Vau. Tää kuulostaa hyvältä. Ja pitäisi olla lomaakin tuossa kesäkuussa ! Tosin Tampere on aika pelottava paikka Turkulaiselle -hih!!!1
    Noh- onkos siellä aikaisemmin ollut muuta ohjelmaa. Itselleni voi olla hyväksi Keliakia for Dummies -tyyppinen luento !

  • Reetta  719 viestejä14.11.2009 22:24

    Viimeksi oli ainakin tosi monta luentoa erilaisista keliakiaan liittyvistä aiheista, keliakiatutkimuksesta, tuotteista ym. Luentosali/auditorio parhaimmillaan viimeistä penkkiä myöten täynnä kiinnostunutta kuulijakuntaa.

  • helemu 6 viestejä29.11.2009 16:12

    Mä kinuan äidiltä

  • Mainos

  • Jezu  Ylläpitäjä15.2.2010 22:58

    Messuista löytyi jo ihan hyvin tietoa liiton sivuilta. Tässä lainaus lauantain tapahtumista:

    Keliakialiitto kirjoitti:

    Lauantaina 12.6.2010 ohjelma

    Lauantaina Tampere-talossa tapahtuu koko päivän. Messualueella on lähes 50 näytteilleasttajaa, ravitsemuksen tietoiskuja, vuoden gluteenittoman tuotteen tai palvelun sekä yrityksen julkistaminen sekä paljon muuta!
    Messuvieraille on tarjolla korkeatasoista luento-ohjelmaa kahdessa luentosalissa koko päivän.

    Messut avoinna 9.00-16.30

    Pieni sali

    10.00 Tervetuloa keliakiamessuille. Pj. Marja-Leena Kemppainen, Keliakialiitto
    10.15 Ovatko keliakian salat selvinneet? Prof. Markku Mäki, Tampereen yliopisto
    11.00 Keliakia, koko elimistön sairaus. Dosentti Pekka Collin, Tampereen yliopisto
    11.45 Sykettä elämään. Aira Samulin
    12.30 Hyvä syöminen ja keliakia. Ravitsemustutkija Patrik Borg, UKK-instituutti
    13.15 Gluteenittomat ja erittäin vähägluteeniset elintarvikkeet – uudet pakkausmerkinnät tutuiksi. Ylitarkastaja, jaostopäällikkö Annika Nurttila, Elintarviketurvallisuusvirasto
    14.00 Selviääkö elämästä hengissä, ja miten se tehdään? Toimittaja Maarit Tastula
    15.00 Rohkeasti reissuun – uskalla ulkomaille. Keliaakikkomatkailija, Sirpa Salonen
    15.45 Vinkkejä gluteenittomaan leivontaan ja ruoanvalmistukseen. Restonomi, ammatinopettaja Eija Lindberg, Keliakialiitto

    Studio

    10.30 Ihottumaa ja kutinaa, mikä vaivaa? Professori Timo Reunala
    11.15 Miten kesytän keliakian? Psykologi Lea Polso, Leavox
    12.00 Yrityspuheenvuoroja
    12.30 Ovatko keliakian salat selvinneet? Prof. Markku Mäki, Tampereen yliopisto
    13.15 Sykettä elämään, Aira Samulin
    14.00 Keliaakikko merkintäviidakossa – mitä uskaltaa syödä? Ravitsemusterapeutti Sanna Arnala, Keliakialiitto
    14.45 Yrityspuheenvuoroja
    15.15 Keliakia arjen kumppanina keliaakikoiden puheenvuoroja

    Pääsymaksut:
    10 e/aikuiset, 8 e/Keliakialiiton jäsenkortilla,
    5 e/opiskelijat ja lapset 7–15 vuotta
    20 e perhelippu (2+2)

    Tiedättekö muuten voiko noita lippuja tilata etukäteen tai onko niitä vain rajattu määrä paikan päällä myynnissä?

    Keliaakikko vm. -07 / Celiac since -07

  • Kermapulla 12 viestejä19.2.2010 15:14

    Onks messuille lähdössä kukaan?
    Keliakiayhdistykset ilmeisesti järkkää jotain bussikyytejä, toiset yhdistykset jopa maksaa bussin eli ei jää kun lippu ja omat ostokset maksettavaks - komeeta!

  • Mad 12 viestejä23.3.2010 22:35

    Keski-suomalaiset keliaakikot ja muut Keliakiamessuista kiinnostuneet!
    Tässä kätevä tapa liikuttaa itsensä Tampereelle messuille.

    http://keski-suomi.keliakiayhdistys.fi/mmm.php

    Toivottavasti osasin laittaa linkin oikein!

  • Jezu  Ylläpitäjä23.3.2010 23:22

    Kermapulla kirjoitti:
    Onks messuille lähdössä kukaan?
    Keliakiayhdistykset ilmeisesti järkkää jotain bussikyytejä, toiset yhdistykset jopa maksaa bussin eli ei jää kun lippu ja omat ostokset maksettavaks - komeeta!

    Hotelli varattu, joten ainakin minä olen tulossa

    Mad kirjoitti:
    Keski-suomalaiset keliaakikot ja muut Keliakiamessuista kiinnostuneet!
    Tässä kätevä tapa liikuttaa itsensä Tampereelle messuille.

    http://keski-suomi.keliakiayhdistys.fi/mmm.php

    Toivottavasti osasin laittaa linkin oikein!

    Hyvä tietää. Toivottavasti muutkin yhdistykset osaavat jakaa tiedot kuljetuksista myös Glu.fi:hin

    Keliaakikko vm. -07 / Celiac since -07

  • Mad 12 viestejä9.5.2010 22:22

    Oijoi! Enää reilu kuukausi messuihin.

    Kuinka moni on kolunut molemmat edelliset messut? Itse en ollut Helsingin messujen ahtailla käytävillä, mutta edellisillä Tampereen messuilla olin.

    Toivottavasti näytteilleasettelijat varaavat taas paljon maistiaisia! Viimeksi tuli maha täyteen jo niistä!

  • Mainos

  • Jezu  Ylläpitäjä9.5.2010 22:39

    Mad kirjoitti:
    Kuinka moni on kolunut molemmat edelliset messut? Itse en ollut Helsingin messujen ahtailla käytävillä, mutta edellisillä Tampereen messuilla olin.

    Itse en ole aiemmin käynyt. Näille messulle nyt sitten ekaa kertaa

    Keliaakikko vm. -07 / Celiac since -07

  • Reetta  719 viestejä9.5.2010 22:48

    Keliakialiiton sivuilla näyttää jo olevan lista messujen näytteilleasettajista. Mukana näyttää olevan mm. Hotelli Goldener Adler Itävallasta, jossa Keliakialiiton matkalaiset majoittuu ja syö. Mahtavan hyvää ruokaa. Mukana on myös matkatoimisto TrioTravels, joka järjestää gluteenittomia matkoja, mm. syksyllä Unkariin. Nämä sellaisia, joita ei ollut ainakaan viime messuilla.

    Itse olen messuillut aiemmin kerran.

  • Kari 364 viestejä9.5.2010 22:53

    Pitäisköhän laittaa Tampereella käynti munkin kalenteriin

    Olin tänään läheisen ala-asteen siis koulu tapahtumassa. Thaimaalainen rouva tarjoili riisikääröja, vihannesta ja jauhelihaa, kaikki gluteenitonta. Oli hyvä lounas.

<< Alkuun < Edelliset
1 2
Seuraavat > Loppuun >>

Tule mukaan keliaakikoiden omaan yhteisöön Glu.fi:hin – täysin ilmaiseksi!

Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!

Osallistu keskusteluun

Eniten luetut keskustelut alueella

Huomaa, että kuka tahansa voi lisätä palveluun millaista sisältöä tahansa. Myöskään kaikki mainoksissa olevat tuotteet eivät ole gluteenittomia. Ylläpitäjä ei voi vastata sisällön oikeellisuudesta ja olet aina itse vastuussa siitä mitä suuhusi laitat. Jos huomaat ilkivaltaa tai gluteenipitoisia sisältöjä, ilmoita siitä ylläpitäjälle.

©2024 Glu.fi
Tietoa palvelustaUutisetKäyttöehdotKerro kaverilleOhjeet ja säännötIn englishLähetä palautettaSähkönsäästö ‐ Made ❤ Helsinki ‐ 0,011s