Mainokset Glu.fi:ssä

Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!
<< Alkuun < Edelliset
1 2 3 4
Seuraavat > Loppuun >>
  • Jezu  Ylläpitäjä7.4.2009 01:21

    Moni on varmaankin huomannut mainoksia näillä sivuilla. Mainokset ovat sivuilla siksi, että niillä saan hieman katettua ylläpidon kustannuksia ja toisaalta osa niistä liittyy keliakiaan.

    Mitä mieltä te olette mainoksista? Oletteko klikkailleet niitä? Häiritsevätkö ne? Onko niistä ollut hyötyä? Onko mainoksissa ollut jotain sivustolle sopimatonta?

    Kaikki palaute on tervetullutta palvelun kehittämisen kannalta

    Keliaakikko vm. -07 / Celiac since -07

  • Kari 364 viestejä7.4.2009 01:45

    Asia tiedetään, minusta ihan OK. Muutenhan homma ei edes pysty pyöriin. Minulta vihreää valoa

    Olin tänään läheisen ala-asteen siis koulu tapahtumassa. Thaimaalainen rouva tarjoili riisikääröja, vihannesta ja jauhelihaa, kaikki gluteenitonta. Oli hyvä lounas.

  • Mainos

  • glenni 58 viestejä7.4.2009 10:16

    Eiköhän noita mainoksia ole jokaisella sivustolla (myös Hesarilla), eli eivät haittaa. Hyvä vain jos niillä saa katettua ylläpitoa.

  • kaija 38 viestejä7.4.2009 17:23

    Mainokset ovat aivan OK! Tosi hyvä, jos niistä on hyötyä sivuston ylläpidolle. Jos jota kuta häiritsee, pitäköön katseensa tiiviisti asiatekstissä...
    Itse olen mennyt esim. valionsivuille niiden kautta.

  • Sussu 97 viestejä7.4.2009 17:28

    Heiii...mainoksethan vaan komistaa näitä sivustoja...! Klikkailtu on ja hyötyäkin on ollut. Emmää tiiä miten ne vois ees ketään kiusata?

  • Jezu  Ylläpitäjä2.5.2009 15:26

    Kiva, etteivät häiritse

    Kysytäänpä nyt, millaisia mainoksia te haluaisitte tänne? Vähän pystyy itse valkkaamaan mitä näytetään.

    Keliaakikko vm. -07 / Celiac since -07

  • Jezu  Ylläpitäjä7.5.2009 23:01

    Semmoinen homma vielä, jos huomaatte noissa mainoksissa jotain gluteenipitoisia tuotteita mainostettavan, ilmoittakaa siitä mulle palautelomakkeella tai tähän keskusteluun. Poistan sellaiset mainokset välittömästi, ettei ihmisille vain tule vääriä käsityksiä.

    Keliaakikko vm. -07 / Celiac since -07

  • Mainos

  • Jezu  Ylläpitäjä20.3.2010 19:52

    Palautetaanpa tämäkin keskustelu listojen kärkeen eli millaista mainontaa te haluaisitte sivustolle? Ja oletteko nähneet jotain sopimattomia mainoksia sivulla, jotka pitäisi poistaa?

    Viestiä keskusteluun tai palautetta tulemaan!

    Keliaakikko vm. -07 / Celiac since -07

  • LG1982  164 viestejä21.3.2010 20:08

    Toi Reissumies-mainos välillä ärsyttää ja toi rasvaimumainos huvittaa, kylhän ruoka nykyään paremmin imeytyy, mut että rasvaimuun...

  • Jezu  Ylläpitäjä21.3.2010 21:47

    LG1982 kirjoitti:
    Toi Reissumies-mainos välillä ärsyttää ja toi rasvaimumainos huvittaa, kylhän ruoka nykyään paremmin imeytyy, mut että rasvaimuun...

    Tosi hyvä huomio. Pistin Fazerin estolistalle, joten ei pitäisi enää muutaman tunnin päästä reissarijuttuja näkyä

    Keliaakikko vm. -07 / Celiac since -07

  • MrsBucket 92 viestejä22.3.2010 08:35

    Mielestäni sinulla on oikeus ottaa rahat pois kaikilta mainostajilta, mutta kun kerran kysyt, niin sellaisia mainoksia en haluaisi näille sivuille kuin joillakin, kuten esim. kotisivunani olevalla msn.com:illa, jolla leijuu sellaisia ihme mainoksia, joista ei tahdo päästä millään eroon vaikka painaa sulje-ruksia tai tekee mitä hyvänsä. Ne vaan jatkavat itsepintaisesti leijumistaan häiriten sivun käyttöä. Edes niiden häiriökäyttäytyminen ei ole saanut minua tutustumaan mainoksen sisältöön, vaan olen poistunut sivulta. Yleensä ottaen, luen mainoksia vain silloin kun etsin oma-aloitteisesti tietoa jostakin tuotteesta.

  • Jezu  Ylläpitäjä22.3.2010 10:24

    MrsBucket kirjoitti:
    Mielestäni sinulla on oikeus ottaa rahat pois kaikilta mainostajilta, mutta kun kerran kysyt, niin sellaisia mainoksia en haluaisi näille sivuille kuin joillakin, kuten esim. kotisivunani olevalla msn.com:illa, jolla leijuu sellaisia ihme mainoksia, joista ei tahdo päästä millään eroon vaikka painaa sulje-ruksia tai tekee mitä hyvänsä. Ne vaan jatkavat itsepintaisesti leijumistaan häiriten sivun käyttöä. Edes niiden häiriökäyttäytyminen ei ole saanut minua tutustumaan mainoksen sisältöön, vaan olen poistunut sivulta. Yleensä ottaen, luen mainoksia vain silloin kun etsin oma-aloitteisesti tietoa jostakin tuotteesta.

    Joo sellaisia ei ole tulossa

    Keliaakikko vm. -07 / Celiac since -07

  • Mainos

  • LG1982  164 viestejä23.4.2010 21:19

    Toi mustan Raamatun mainos pistää kyl silmään, ehkä vois olla estolistalla.

  • Jezu  Ylläpitäjä23.4.2010 23:15

    LG1982 kirjoitti:
    Toi mustan Raamatun mainos pistää kyl silmään, ehkä vois olla estolistalla.

    Eipä olekaan osunut silmään. Näitkö mikä nettiosoite siinä oli vihreällä?

    Keliaakikko vm. -07 / Celiac since -07

  • LG1982  164 viestejä3.5.2010 21:50

    Se tulee vain sen talvikeskustelun yhteydessä, salakirjat.net/satanismi tai jotain sinne päin.

  • Jezu  Ylläpitäjä3.5.2010 21:53

    LG1982 kirjoitti:
    Se tulee vain sen talvikeskustelun yhteydessä, salakirjat.net/satanismi tai jotain sinne päin.

    Noniin, nyt löytyi. Pistin tuon estolistalle ja pitäisi poistua näkyvistä muutaman tunnin sisällä. Kiitokset hyvästä huomiosta - satanismi ei ehkä kuitenkaan ole se Glu.fi:n juttu

    Keliaakikko vm. -07 / Celiac since -07

  • Jezu  Ylläpitäjä27.5.2010 16:08

    Glu.fi:hin on tullut hieman uusia mainoksia. Mukana on myös verkon kautta tilattavia gluteenittomia tuotteita. Mitä mieltä uusista mainoksista? Löytyy silloin tällöin sivun vasemmasta laidasta.

    Keliaakikko vm. -07 / Celiac since -07

  • Mainos

  • Jezu  Ylläpitäjä19.8.2010 13:21

    Muutamat tahot ovat pukanneet Glu.fi:hin gluteenipitoista mainontaa. Pyrin siistimään ne pois mahdollisimman nopeasti. Jos sinä huomaat jotain sopimatonta, ilmoitathan siitä joko palautelomakkeella tai tässä keskustelussa.

    Keliaakikko vm. -07 / Celiac since -07

  • Reetta  719 viestejä12.10.2010 21:35

    Nyt näyttää ilmestyneen pikavippifirmojen mainoksia. Itse en ainakaan sellaisia kaipaa. Varsinkin kun työni puolesta tiedän, miten ihmiset on sotkeneet asiansa pikavipeillä perusteellisesti.

  • Jezu  Ylläpitäjä13.10.2010 11:40

    Reetta kirjoitti:
    Nyt näyttää ilmestyneen pikavippifirmojen mainoksia. Itse en ainakaan sellaisia kaipaa. Varsinkin kun työni puolesta tiedän, miten ihmiset on sotkeneet asiansa pikavipeillä perusteellisesti.

    Itsekään en kyseisten yritysten toimintaa arvosta kovinkaan korkealla. Otathan osoitteita ylös, kun törmäät noihin, niin voin laittaa niitä estolistalle.

    Keliaakikko vm. -07 / Celiac since -07

  • Tallulah 476 viestejä13.10.2010 13:01

    Onko muiden mielestä ok, että firmat rekisteröityvät keskustelijoiksi, ja sitten heidän viestinsä ovat pelkkää mainontaa? Eivät siis osallistu pätkääkään keskusteluun, linkittävät vain omia tuotteitansa tänne? Tai sitten mä olen taas kerran ainoa jota tuo asia hieman häiritsee...

  • Jezu  Ylläpitäjä13.10.2010 13:27

    Tallulah kirjoitti:
    Onko muiden mielestä ok, että firmat rekisteröityvät keskustelijoiksi, ja sitten heidän viestinsä ovat pelkkää mainontaa? Eivät siis osallistu pätkääkään keskusteluun, linkittävät vain omia tuotteitansa tänne? Tai sitten mä olen taas kerran ainoa jota tuo asia hieman häiritsee...

    Politiikka on se, että voivat tulla kertomaan gluteenittomista tuotteista ja palveluista. Uskoisin sen palvelevan meitä kaikkia keliaakikkoja. Sehän riippuu sitten ihan firmasta kuinka fiksusti osaavat esittää asiansa

    Henkilökohtaisesti olen ainakin ihan tyytyväinen, jos joku valmistaja tulee kertomaan tänne ensimmäisenä uusista tuotteistaan.

    Keliaakikko vm. -07 / Celiac since -07

  • Mainos

  • Reetta  719 viestejä13.10.2010 17:00

    Tällaisia ainakin:
    bigbank.fi
    Iltavippi.fi
    E-kontakti.fi
    be2.fi
    sopulaina.fi
    CCDate.net
    Osuusluotto.fi
    Laatulaina.fi
    ninninpikalaina.fi
    moneyonline.fi
    kuningasvippi.fi

    Mukaan tuli pari seuranhakuosoitettakin. Sen verran oon vanhanaikainen, että nekään ei tänne mun mielestä kuulu.

    Mun mielestä nuo valmistajien tuotejutut on ihan hyviä ja asiallisia enkä juurikaan ole mainostusta havainnut (ehkä hieman kuitenkin jotain yksittäistä)

  • Jezu  Ylläpitäjä14.10.2010 23:44

    Reetta kirjoitti:
    Tällaisia ainakin:
    bigbank.fi
    Iltavippi.fi
    E-kontakti.fi
    be2.fi
    sopulaina.fi
    CCDate.net
    Osuusluotto.fi
    Laatulaina.fi
    ninninpikalaina.fi
    moneyonline.fi
    kuningasvippi.fi

    Mukaan tuli pari seuranhakuosoitettakin. Sen verran oon vanhanaikainen, että nekään ei tänne mun mielestä kuulu.

    Kiitokset näistä. Lisäsin estolistalle, eikä pitäisi näkyä enää huomenna.

    Keliaakikko vm. -07 / Celiac since -07

  • Reetta  719 viestejä9.1.2011 15:05

    Taas näyttää pukanneen vippifirmamainoksia:
    otalaina.fi
    lainakeidas.net
    plussavippi.fi
    vippihelp.fi

    ja
    ChnLove.asia ("tyttökauppa".

<< Alkuun < Edelliset
1 2 3 4
Seuraavat > Loppuun >>

Tule mukaan keliaakikoiden omaan yhteisöön Glu.fi:hin – täysin ilmaiseksi!

Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!

Osallistu keskusteluun

Eniten luetut keskustelut alueella

Huomaa, että kuka tahansa voi lisätä palveluun millaista sisältöä tahansa. Myöskään kaikki mainoksissa olevat tuotteet eivät ole gluteenittomia. Ylläpitäjä ei voi vastata sisällön oikeellisuudesta ja olet aina itse vastuussa siitä mitä suuhusi laitat. Jos huomaat ilkivaltaa tai gluteenipitoisia sisältöjä, ilmoita siitä ylläpitäjälle.

©2024 Glu.fi
Tietoa palvelustaUutisetKäyttöehdotKerro kaverilleOhjeet ja säännötIn englishLähetä palautettaSähkönsäästö ‐ Made ❤ Helsinki ‐ 0,02s