Vuoden keliakiatutkija 2011 – 22.11.2011 23:06
Vuoden keliakiatutkijaksi valittiin Päivi Kanera. Keliakialiitto kertoo valinnasta seuraavaa:
Kanerva on ollut mukana monissa keliaakikoille tärkeissä yhteistyöprojekteissa, kuten puhdas kaura -projektissa ja tutkimuksessa, jossa selvitettiin oluiden soveltuvuutta keliaakikoille. Hän on aktiivisesti mukana kansainvälisen, gluteenin määritysmenetelmiä kehittävän prolamiinityöryhmän toiminnassa.
Keliakialiitto: FM (väit.) Päivi Kanera Vuoden keliakiatutkijaksi
Vuoden keliakiateko 2011 – 22.11.2011 23:02
Tämän palkinnon voitti Pohjois-Savon keliakiayhdistys. Keliakialiitto kommentoi voittoa seuraavasti:
Vuoden keliakiateko -tunnustus on myönnetty Pohjois-Savon keliakiayhdistyksen aloitteelle Kuopion yliopistollisessa sairaalassa toteutetusta Erva-alueen koulutuksesta terveydenhuollon henkilöstölle.
Keliakialiitto: Pohjois-Savon keliakiayhdistys palkittiin Vuoden keliakiateosta
Toinen sija meni Porin keliakiayhdistykselle.
Fazerin moka – 21.11.2011 16:35
Jezu kirjoitti:
Fazer kuluttajapalvelu kirjoitti:
Mainokset Glu.fi:ssä – 20.11.2011 23:30
LG1982 kirjoitti:
Alku-Lakritsi – 20.11.2011 20:39
LG1982 kirjoitti:
Anna aina palautetta – 20.11.2011 19:45
katjairene kirjoitti:
Fazerin moka – 20.11.2011 19:42
Huomasin muuten mielenkiintoisen jutun tuolta Fazerin tuotehausta. Re-mix Choco 325g makeissekoitus on merkitty erittäin vähägluteeniseksi, mutta ainesosalistalla on mainittu vehnäjauhot. Onkohan ainesosat pielessä vai gluteenittomuusmerkintä? Laitoin jo palautetta Fazerille.
Fazerin moka – 20.11.2011 19:31
vuodesta2010 kirjoitti:
Pop up ravintola – 20.11.2011 19:19
Itsekin pohtinut, olisiko gluteenittomalle ravintolalle kysyntää Ravintolapäivänä
Jos seuraavana Ravintolapäivänä joku päättää pistää pystyyn gluteenitonta tarjoavan ravintolan, saa ravintola varmasti näkyvyyttä Glu.fi:ssä eli eikun viestiä tulemaan, jos aikoo pistää ravintolan pystyyn
Anna aina palautetta – 17.11.2011 16:52
Itse annan aina palautetta, jos kaupasta ostetussa ruoassa on jotain vikaa ja yleensä vaiva myös palkitaan.
Hyvänä esimerkkinä eräs marketti pääkaupunkiseudulla, josta ostin gluteenittomia tuotteita. Olin tarkastanut paketin päivämäärän kaupassa, mutta kotona huomasin ruoan olevan läpeensä homeessa. Ei muuta kuin palautetta kauppaan ja sain nopeasti vastauksen pahoittelujen kera. Ilmoittivat, että voin noutaa hyvityksen kaupasta.
Menin kauppaan ja sain vastaavalle summalle kirjoitetun lahjakortin, jolla kävin sitten hakemassa uuden samanlaisen tuotteen. Siinä samalla katselin paketteja ja kuinka ollakaan ko. tuotteista suurin osa oli mennyt vanhaksi jo pari kk takaperin. Onneksi yksi paketti oli kuitenkin vielä voimassa ja tarkistin, ettei se sisältänyt hometta.
Laitoin kotoa vielä meilin myymäläpäällikölle, jossa kiitin lahjakortista ja mainitsin vanhentuneista pakkauksista. Heti seuraavana päivänä tuli vuolas pahoittelu vanhetuneista tuotteista ja tieto, että palkitsevat tarkkaavaisuuteni.
Kävin eilen hakemassa minulle luvatun tuotekassin ja se oli todella runsas. Kassissa oli gluteenitonta pastaa, mysliä ja muita erikoisempia tuotteita, joiden arvo oli varmasti 20 euroa. Näin se asiakaspalvelu kuuluu hoitaa
Huomaa, että kuka tahansa voi lisätä palveluun millaista sisältöä tahansa. Myöskään kaikki mainoksissa olevat tuotteet eivät ole gluteenittomia. Ylläpitäjä ei voi vastata sisällön oikeellisuudesta ja olet aina itse vastuussa siitä mitä suuhusi laitat. Jos huomaat ilkivaltaa tai gluteenipitoisia sisältöjä, ilmoita siitä ylläpitäjälle.
Yksityisviesti
Lähetä yksityisviesti
Vinkkejä
436 vinkkiä
Tuotteita
618 tuotetta
Kuvia
993 kuvaa
Linkkejä
189 linkkiä
Keskustelu
2368 viestiä, 651 aloitusta
Kommentit
652 kommenttia
Rekisteröitynyt
28.4.2008 23:07