LIHOMINEN!

Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!
<< Alkuun < Edelliset
Seuraavat > Loppuun >>
  • Tilia 4 viestejä16.4.2015 22:02

    Olen ollut melko gluteenittomalla ruokavaliolla, koska huomasin että varsinkin vehnä ja ehkä jotkin muut viljat aiheuttavat minulle mahan turpoamista ilmapalloksi.

    Kun aloin välttää vehnää/viljaa, aloin lihoa hirveällä vauhdilla.

    Mistä tämä johtuu? Onko gluteenittomat leipätuotteet lihottavampia kuin perinteinen ruisleipä, jota söin usein? Vain mässytänkö nyt nälissäni liikaa rasvaa kun ei saa ruisleipää?

    Mistä voisi johtua. Tosi läski olo

    Kellään kokemusta, vinkkejä?

  • Tallulah 476 viestejä17.4.2015 10:39

    Tuo melko gluteeniton ruokavalio on mielenkiintoinen. Mielestäni ruokavalio on joko gluteeniton tai ei ole. Gluteeniton ei ole viljaton eikä gluteenittomat leivät useinkaan ole vehnättömiä.

    Gluteeniton leipä ei lihota yhtään sen enempää kuin mikä tahansa muukaan ruoka. Lihot jos syöt enemmän kaloreita kuin kulutat. Samankokoisissa leipäviipaleissa gluteenittomassa on yleisesti ottaen enemmän kaloreita ja vähemmän kuitua.

  • Tilia 4 viestejä3.5.2015 10:55

    Olen siis testaillut onko mun ongelma gluteeni, vehnä(allergia) vai viljat ylipäätään. Ei kyllä mikään tunnu hyvälle, turvottaa. Joten tää taitaa olla mun kohdalla tavallaan väärä palsta.

    Jokatapauksessa, LAIHIS on aloitettu !!!!

<< Alkuun < Edelliset
Seuraavat > Loppuun >>

Tule mukaan keliaakikoiden omaan yhteisöön Glu.fi:hin – täysin ilmaiseksi!

Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!

Osallistu keskusteluun

Eniten luetut keskustelut alueella

Huomaa, että kuka tahansa voi lisätä palveluun millaista sisältöä tahansa. Myöskään kaikki mainoksissa olevat tuotteet eivät ole gluteenittomia. Ylläpitäjä ei voi vastata sisällön oikeellisuudesta ja olet aina itse vastuussa siitä mitä suuhusi laitat. Jos huomaat ilkivaltaa tai gluteenipitoisia sisältöjä, ilmoita siitä ylläpitäjälle.

©2024 Glu.fi
Tietoa palvelustaUutisetKäyttöehdotKerro kaverilleOhjeet ja säännötIn englishLähetä palautettaSähkönsäästö ‐ Made ❤ Helsinki ‐ 0,009s