Provenan kaurahiutaleet ....

Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!
<< Alkuun < Edelliset
Seuraavat > Loppuun >>
  • milla 412 viestejä18.2.2015 13:28

    Ilokseni huomasin niiden hinnan laskeneen. Paketti maksoi Primassa nyt vain 1.85

    Ennen taisi maksaa 2.09.

  • sarssa 22 viestejä20.2.2015 02:17

    Hei jesh! Joka aamu kun tulee tuota Provenaa vedettyä niin hienoa että laski! Onko muuten kellään tietoa, mikä on tämänhetken halvin gluteeniton kaurahiutale?

    Keliaakikko vuodesta 2014!
    www.starsaretheonesifollow.blogspot.fi

  • milla 412 viestejä20.2.2015 18:24

    Söin tänään pitkästä aikaa Semperin hiutaleita... ja olipas hyvää. Olin ihan unohtanut- tullut syötyä Provenaa tosi kauan taas.

  • milla 412 viestejä25.2.2015 05:46

    Eilen katselin Prismassa hiutaleiden kilohintoja... Oli Semper, Provena ja Puuppola. Kallein oli Puuppola, sitten Semper ja halvin oli Provena se on kyllä minun mielestä myös parhain

<< Alkuun < Edelliset
Seuraavat > Loppuun >>

Tule mukaan keliaakikoiden omaan yhteisöön Glu.fi:hin – täysin ilmaiseksi!

Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!

Osallistu keskusteluun

Eniten luetut keskustelut alueella

Huomaa, että kuka tahansa voi lisätä palveluun millaista sisältöä tahansa. Myöskään kaikki mainoksissa olevat tuotteet eivät ole gluteenittomia. Ylläpitäjä ei voi vastata sisällön oikeellisuudesta ja olet aina itse vastuussa siitä mitä suuhusi laitat. Jos huomaat ilkivaltaa tai gluteenipitoisia sisältöjä, ilmoita siitä ylläpitäjälle.

©2024 Glu.fi
Tietoa palvelustaUutisetKäyttöehdotKerro kaverilleOhjeet ja säännötIn englishLähetä palautettaSähkönsäästö ‐ Made ❤ Helsinki ‐ 0,01s