muotidieetti

Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!
<< Alkuun < Edelliset
Seuraavat > Loppuun >>
  • Tuulia 29 viestejä17.2.2012 18:47

    Gluteeniton ruokavalio on itse asiassa juuri nyt todella trendidieetti. Monet myös ovat huomaavinaan, että vatsa syystä tai toisesta rakastaa gluteenitonta ruokaa. Tsekkaattehan te, joilla keliakiaa ei ole diagnosoitu, ettei teillä olisi kyse juuri keliakiasta ennen gluteenittomalle ruokavaliolle ryhtymistä! Gluteenittoman dieetin harrastaminen ja keliakian takia gluteenittomalla ruokavaliolla olo on kaksi eri asiaa. Jos kyse onkin keliakiasta, sen diagnosointi muuttuu todella vaikeaksi, jos on jo glut. dieetillä. Toiseksi: jos kyse onkin keliakiasta, sen hoito vaatii aukotonta gluteenitonta ruokavaliota.
    Linkkaan tähän myös Keliakialiiton tiedotetta aiheesta: http://www.keliakialiitto.fi/liitto/nyt/uutiset/?nid=146

  • Ruutar 9 viestejä18.2.2012 18:01

    Olen kyllä täysin sitämieltä, että tämän dieetin kanssa ei kannata leikkiä, me jotka todella olemme keliaakikkoja,ja noudatamme elinikäistä dieettiä,ja te jotka vaan kokeilette, se ei olenkaan sama asia. Ensin diagnoosi ja vasta sitten gluteiiniton dietti, ei se ole mikään muotiilmiö olla keliaakkikko!

    Tara oli facebookissa keliaakikkojen suljetussa ryhmässä, mutta sitten minä hermostui, kun siellä on monta "mutu"keliaakikkoa? Onko se tämänpäivän trendi? Ei syödä normaalisti? vaan täytyy hifistellä???

<< Alkuun < Edelliset
Seuraavat > Loppuun >>

Tule mukaan keliaakikoiden omaan yhteisöön Glu.fi:hin – täysin ilmaiseksi!

Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!

Osallistu keskusteluun

Eniten luetut keskustelut alueella

Huomaa, että kuka tahansa voi lisätä palveluun millaista sisältöä tahansa. Myöskään kaikki mainoksissa olevat tuotteet eivät ole gluteenittomia. Ylläpitäjä ei voi vastata sisällön oikeellisuudesta ja olet aina itse vastuussa siitä mitä suuhusi laitat. Jos huomaat ilkivaltaa tai gluteenipitoisia sisältöjä, ilmoita siitä ylläpitäjälle.

©2024 Glu.fi
Tietoa palvelustaUutisetKäyttöehdotKerro kaverilleOhjeet ja säännötIn englishLähetä palautettaSähkönsäästö ‐ Made ❤ Helsinki ‐ 0,007s