10 000 hakua

Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!
<< Alkuun < Edelliset
Seuraavat > Loppuun >>
  • Jezu  Ylläpitäjä23.5.2010 18:51

    Glu.fi:n hakutoimintoa on nyt käytetty yli 10 000 kertaa. Kuulisin mielelläni kommentteja kuinka hyvin se mielestänne pelittää? Voisiko sitä parantaa jotenkin?

    Glu.fi:n Haku-toiminto

    Keliaakikko vm. -07 / Celiac since -07

  • Tallulah 476 viestejä23.5.2010 19:37

    Haku toimisi jos yhdestä asiasta olisi yksi keskustelu ja se pysyisi asiassa, edes jotenkuten. Nyt vähän joka aiheessa keskustellaan asiasta jos toisestakin ja otsikointikin on välillä sitä sun tätä. Samasta aiheesta avataan aina uusi keskustelu, joko hakua ei viitsitä käyttää lainkaan tai sitten näistä asioista johtuen haulla on hankala löytää mitä hakee. Olen aikaisemminkin toivonut tähän asiaan tiukempaa moderointia mutta sitä ei ole tapahtunut, minä taidan olla ainoa jota tämä Suomi24-meininki risoo.

  • Mainos

  • Kiipuli 90 viestejä23.5.2010 20:30

    Mä en ole edes huomannut koko hakua ennen kuin nyt.
    Ihan hyvin se näyttää pelittävän.

    Tuossa yläpalkissa on kyllä harvinaisen paljon kamaa, voisi olla selkeämpää jos ne olisi jotekin ryhmitelty eri tavoin. Esim infoa keliakiasta, yhteisö ja info glu;sta tms

  • Kari 364 viestejä23.5.2010 20:31

    Tuo asiassa pysyminen on varmaan iäisyyskysymys. Olen ollut monessa kokouksessa, puheenjohtajan pakko monesti tokaista, että "asiaan takaisin!" Niin taitaa olla tässäkin. Toisaalta, kiva kun ihmiset ottavat kantaa asioihin, jos nyt vähän välillä mopo karkaa lapasesta. Ei mua haittaa oikeastaan Jutustelua kiva seurata

    Olin tänään läheisen ala-asteen siis koulu tapahtumassa. Thaimaalainen rouva tarjoili riisikääröja, vihannesta ja jauhelihaa, kaikki gluteenitonta. Oli hyvä lounas.

  • Jezu  Ylläpitäjä22.9.2011 23:13

    Aiheessa pysymiseen on nyt hieman paremmat ohjeet keskusteluissa, mutta hakua on tähän mennessä käytetty jo yli 77 000 kertaa. Melkoinen määrä!

    Keliaakikko vm. -07 / Celiac since -07

<< Alkuun < Edelliset
Seuraavat > Loppuun >>

Tule mukaan keliaakikoiden omaan yhteisöön Glu.fi:hin – täysin ilmaiseksi!

Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!

Osallistu keskusteluun

Eniten luetut keskustelut alueella

Huomaa, että kuka tahansa voi lisätä palveluun millaista sisältöä tahansa. Myöskään kaikki mainoksissa olevat tuotteet eivät ole gluteenittomia. Ylläpitäjä ei voi vastata sisällön oikeellisuudesta ja olet aina itse vastuussa siitä mitä suuhusi laitat. Jos huomaat ilkivaltaa tai gluteenipitoisia sisältöjä, ilmoita siitä ylläpitäjälle.

©2024 Glu.fi
Tietoa palvelustaUutisetKäyttöehdotKerro kaverilleOhjeet ja säännötIn englishLähetä palautettaSähkönsäästö ‐ Made ❤ Helsinki ‐ 0,01s