Festarieväät

Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!
<< Alkuun < Edelliset
Seuraavat > Loppuun >>
  • carietta 72 viestejä30.3.2009 16:35

Mitenkäs olette huolehtineet ruokailun festareilla? Itselläni olisi luultavasti ensimmäinen 3 päivän festarireissu keliakian kanssa tiedossa ja mietin jo eväitä Uskallatteko ostaa ruokakojuista vai otatteko suosiolla oman kylmälaukun?

• Suviih  629 viestejä30.3.2009 17:03

Pyttipannua ja makkaroita olen erilaisissa tapahtumissa kojuista ostanut, toki varmistanut että on gluteenitonta ja vielä katsonut ettei mitään lihapullia tms. tavallista pyöritellä samassa pannussa. Oireita ei ole tullut ainakaan vielä.

Gluteenittomia leivontaohjeita: http://www.gluteenitontaleivontaa.fi
    Blogin Facebook-sivut:
    https://www.facebook.com/gluteenitontaleivontaa

• Jezu  Ylläpitäjä7.4.2009 01:14

Suviih kirjoitti:
    Pyttipannua ja makkaroita olen erilaisissa tapahtumissa kojuista ostanut, toki varmistanut että on gluteenitonta ja vielä katsonut ettei mitään lihapullia tms. tavallista pyöritellä samassa pannussa. Oireita ei ole tullut ainakaan vielä.

Ovatko osanneet ihan asiantuntevasti vastata?

Keliaakikko vm. -07 / Celiac since -07

• glenni 58 viestejä7.4.2009 09:56

Jezu kirjoitti:
    Suviih kirjoitti:

Ovatko osanneet ihan asiantuntevasti vastata?

Kyllä minä ainakin olen saanut asiallisia vastauksia. Tarkemmin ajateltuna itämaista taustaa omaavat ihmiset, eivät ole yhtä hyvin asiaa ymmärtäneet/osanneet selittää.

<< Alkuun < Edelliset
Seuraavat > Loppuun >>

Tule mukaan keliaakikoiden omaan yhteisöön Glu.fi:hin – täysin ilmaiseksi!

Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!

Osallistu keskusteluun

Eniten luetut keskustelut alueella

Huomaa, että kuka tahansa voi lisätä palveluun millaista sisältöä tahansa. Myöskään kaikki mainoksissa olevat tuotteet eivät ole gluteenittomia. Ylläpitäjä ei voi vastata sisällön oikeellisuudesta ja olet aina itse vastuussa siitä mitä suuhusi laitat. Jos huomaat ilkivaltaa tai gluteenipitoisia sisältöjä, ilmoita siitä ylläpitäjälle.

©2025 Glu.fi
Tietoa palvelustaUutisetKäyttöehdotKerro kaverilleOhjeet ja säännötIn englishLähetä palautettaSähkönsäästö ‐ Made ❤ Helsinki ‐ 0,009s