Gluteenittomuus parantaa aknen?

Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!
<< Alkuun < Edelliset
Seuraavat > Loppuun >>
  • Prinsessakakku 14 viestejä10.1.2013 18:49

    Moikka,

    mitäs pidätte tästä villityksestä, joka on tullut vastaan jo muutaman kerran?

    http://www.raikasweb.com/akne-voitettavissa-oleva-riesa

    "1. Lopeta gluteeniviljojen syönti. Tämä on se kaikista tärkein hoitokeino. En voi luvata mitään, mutta ihme on jos pelkästään jo tämä viljojen poisjättäminen ruokavaliosta ei paranna akneihoa. Maailmaa kiertäessä huomaa sen, että Suomen ulkopuolella on huomattavasti vähemmän aknesta kärsiviä ihmisiä. Tämä ei ole ihme, sillä Suomi on kärkimaa leivänsyöntiä mitattaessa.

    9. Suosi vähähiilihydraattista ravintoa. Monet ovat saaneet apua akneen vhh-ruokavaliosta. Itse uskon, että osasyynä tähän on se ettei gluteeniviljat kuulu vhh-ruokavalioon.

    Tämän lyhyen artikkelin jälkeen olen tutkinut aknea ja sen hoitoa todella intohimoisesti. Olen myös opastanut henkilökohtaisesti lukuisia aknepotilaita ja saanut tätä kautta runsaasti käytännön kokemusta aknesta ja sen tehokkaasta hoidosta. Nyt olen koonnut tietoni ja julkaissut oppaan, jonka avulla kuka tahansa voi parantua aknesta. Aknen nujertamiseksi sinun ei tarvitse syödä voimakkaita lääkkeitä tai edes käydä lääkärissä, sillä akne on voitettavissa jo pienillä elintapamuutoksilla. "

    Eikö se olekin niin, ettei meillä viljavammaisilla ole lainkaan aknea, vaan kaikkien iho on kuin vauvan peppu?

    Gluteenittomuus näyttää tosiaan olevan nouseva trendi. Vaikka ei siitä ole välttämättä iloa kun seisovan pöydän vähät gluteenittomat menevät trendikkäiden ei-keliaakikoiden suihin.

    Kaikkea sitä näkee...

  • Susa 61 viestejä11.1.2013 23:55

    Kyllä on iho-ongelmien katoaminen kaukana, vaikka gluteenitonta dieettiä keliaakikkona noudattaakin!Täytyy sanoa, että aivan päinvastoin on käynyt. Iho-ongelmat vain pahenivat ja lisää ilmaantuu kaiken aikaa. Tutkittu on, mutta syytä ei löydy. Tosin en ole sellaista lääkäriä vielä löytänyt, joka oikeasti haluaisi löytää aiheuttajan ja syyn oireille. Haluavat vain kirjoittaa reseptejä ja tunkea pilleriä naamaan ja tököttejä litrakaupalla... Ei näyttäisi olevan ihokeliakiaa, mutta mitä lie sitten. Onko muilla vastaavia kokemuksia?

  • milla 412 viestejä13.1.2013 05:10

    Tää on varmaan niin yksilöllistä ( niinkuin kaikki muukin )
    Mutta itsellä vuosia sitten, ennenkuin keliaki vahingossa löytyi, oli kamalaa taistelua finnien kanssa. Ei nyt aknea, mutta näppyjä riitti, kera jenkkakahvojen jotka alkoi kasvaa yhtäkkii... No nyt en ole leipää käyttänyt juurikaan, en edes gluttisleipää. Sallittuja viljoja syön puuroina :p

    Mut niin, on kuulkaa kasvojen iho niin sileä. aina

    Että kyllä tuossa jotain perää täytyy olla.

<< Alkuun < Edelliset
Seuraavat > Loppuun >>

Tule mukaan keliaakikoiden omaan yhteisöön Glu.fi:hin – täysin ilmaiseksi!

Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!

Osallistu keskusteluun

Eniten luetut keskustelut alueella

Huomaa, että kuka tahansa voi lisätä palveluun millaista sisältöä tahansa. Myöskään kaikki mainoksissa olevat tuotteet eivät ole gluteenittomia. Ylläpitäjä ei voi vastata sisällön oikeellisuudesta ja olet aina itse vastuussa siitä mitä suuhusi laitat. Jos huomaat ilkivaltaa tai gluteenipitoisia sisältöjä, ilmoita siitä ylläpitäjälle.

©2024 Glu.fi
Tietoa palvelustaUutisetKäyttöehdotKerro kaverilleOhjeet ja säännötIn englishLähetä palautettaSähkönsäästö ‐ Made ❤ Helsinki ‐ 0,008s