Helikobakteerista

Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!
<< Start < Previous
Next > End >>
  • ponipimu 239 messages04/28/2011 6:18 PM

    Pyysin työterveydestä lähetettä keliakian vasta-ainekontrolliin, joka pitäis siis tehdä vuosittain, ja tämä meidän terkkatäti oli hieman pihalla koko asiasta.

    No menin labraan ja siellä toinen täti ihmetteli missä on p*skanäyte? Whaat? Siis mulle oli määrätty keliakian vasta-aine, pieni verenkuva ja helikobakteeri ulosteesta.

    Ei kai sitä helikoa enää oteta, sehän on otettu tähystyksessä vuosi sitten viimeksi, ja puhdas oli.

    Ens viikolla soitan tuloksista ja selvitän tuon helin, mutta onko teille muille määrätty minkälaisia kontrolleja?

  • Suviih  629 messages04/28/2011 8:03 PM

    Verikokeella olen aina selvinnyt ja pelkät keliakiavasta-aineet ovat aina tainneet katsoa. Lähetteen on tehnyt lääkäri kun olen pyytänyt.

    Gluteenittomia leivontaohjeita: http://www.gluteenitontaleivontaa.fi
    Blogin Facebook-sivut:
    https://www.facebook.com/gluteenitontaleivontaa

  • porajata 460 messages04/30/2011 8:49 AM

    ponipimu kirjoitti:
    Pyysin työterveydestä lähetettä keliakian vasta-ainekontrolliin, joka pitäis siis tehdä vuosittain, ja tämä meidän terkkatäti oli hieman pihalla koko asiasta.

    No menin labraan ja siellä toinen täti ihmetteli missä on p*skanäyte? Whaat? Siis mulle oli määrätty keliakian vasta-aine, pieni verenkuva ja helikobakteeri ulosteesta.

    Ei kai sitä helikoa enää oteta, sehän on otettu tähystyksessä vuosi sitten viimeksi, ja puhdas oli.

    Ens viikolla soitan tuloksista ja selvitän tuon helin, mutta onko teille muille määrätty minkälaisia kontrolleja?

    Mulla ei tähystyksessä eka kerralla näkynyt helikoa mutta toisella eli seurantakerralla näkyi.

    Heliko häädettiin ja poistuminen todettiin puhallusnäytteestä.

    Viitearvo =0.0-5.0, häädön jälkeen mulla oli 2.5 eli häätö onnistui.

  • ponipimu 239 messages05/06/2011 10:29 AM

    tulokset tuli, kaikki hyvin, gluteeniton ruokavalio on pitänyt. JES!

    helikosta täti ei osannut sanoa, mutta tuumasi että jos en halua sitä ottaa niin ei sitten.

    kahden vuoden päästä seuraava kontrolli jollei mitään muutosta tapahdu. näillä mennään.

<< Start < Previous
Next > End >>
Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!

Join the discussion

The most read discussions in category

Notice that anyone can add any kind of content into service. Also all advertised products are not gluten-free. Administrator is not responsible and you take full responsibility what you eat. If you notice vandalism or contents that include gluten, please notify the admistrator.

©2024 Glu.fi
Service infoNewsTerms of serviceTell friendHelp and rulesSuomeksiFeedbackSähkönsäästö ‐ Made ❤ Helsinki ‐ 0,008s