Ihokeliakia ja raskaus

Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!
<< Alkuun < Edelliset
Seuraavat > Loppuun >>
  • Carsu 43 viestejä11.7.2014 09:15

    Heippa!
    Haluaisin kysellä mikäli täällä joku on sairastaessaan (iho)keliakiaa ollut raskaana? Mitä jos on vahingossa syönyt gluteenita, onko vaikuttanut mitenkään? Itse olen nyt ensimmäistä kertaa raskaana, ja ensimmäistä kertaan moneen vuoteen, kyynärpäihin on ilmestynyt niitä tuttuja keliakiapatteja varmaankin seisovan pöydän antimista, täytyy olla vastedes tarkempana.. Mutta kun kyseessä nyt on ensimmäinen raskaus, niin olen melkoisen hysteerinen asian suhteen Eli jos jollain on kokemusta, niin pliis kertokaa

    Lisäksi muuten kysyisin, kun neuvolassa neuvottiin syömään 6-8 leipäviipaletta päivässä, mutta silti välttämään sokeria, että mitenhän se onnistuisi? Kaikissa käyttämissäni jauhoseoksissa on valmiiksi lisättyä sokeria (koostumuksen parantamiseksi?), ja valmiissa gluteenittomissa leivissä on myös sokeria melko lailla...

  • milla 412 viestejä11.7.2014 18:42

    Korvaa leivät puuroilla. Lisää vielä marjoja kyytipojaksi, niin johan saat kuituja

  • Rupert 74 viestejä12.7.2014 00:28

    Riisijauhoja, maissijauhoja, tattarijauhoja, eri hiutaleita, pellavarouhetta, jne. kun sotket oman maun mukaan, niin et tarvitse mitään valmiita jauhoseoksia.

  • Carsu 43 viestejä12.7.2014 07:33

    Pellavansiemeniä ei raskaana saa syödä, mutta muuten joo.. Pitänee tehdä omat seokset vaikkei niistä yhtä hyvää leipää saa aikaan..

<< Alkuun < Edelliset
Seuraavat > Loppuun >>

Tule mukaan keliaakikoiden omaan yhteisöön Glu.fi:hin – täysin ilmaiseksi!

Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!

Osallistu keskusteluun

Eniten luetut keskustelut alueella

Huomaa, että kuka tahansa voi lisätä palveluun millaista sisältöä tahansa. Myöskään kaikki mainoksissa olevat tuotteet eivät ole gluteenittomia. Ylläpitäjä ei voi vastata sisällön oikeellisuudesta ja olet aina itse vastuussa siitä mitä suuhusi laitat. Jos huomaat ilkivaltaa tai gluteenipitoisia sisältöjä, ilmoita siitä ylläpitäjälle.

©2024 Glu.fi
Tietoa palvelustaUutisetKäyttöehdotKerro kaverilleOhjeet ja säännötIn englishLähetä palautettaSähkönsäästö ‐ Made ❤ Helsinki ‐ 0,01s