Kaasuttelu :D

Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!
<< Start < Previous
Next > End >>
  • Tinttarella 4 messages01/15/2011 12:39 PM

    Eli, tyttö aloitti heti joulun jälkeen gluteenittoman ruokavalion. Nyt on alkanut pumppailemaan koko ajan. Mulla tuli mieleen, että kuuluuko se siihe, että maha alkaa parantua vai onko gluteeniton ruoka jotenkin sellaista, että kaasua kerääntyy enemmän. En oo missään moiseen törmännyt...

  • MrsBucket 92 messages01/16/2011 4:01 PM

    Tinttarella kirjoitti:
    Eli, tyttö aloitti heti joulun jälkeen gluteenittoman ruokavalion. Nyt on alkanut pumppailemaan koko ajan. Mulla tuli mieleen, että kuuluuko se siihe, että maha alkaa parantua vai onko gluteeniton ruoka jotenkin sellaista, että kaasua kerääntyy enemmän. En oo missään moiseen törmännyt...

    Minulle tuli ekana mieleen oma kokemukseni siitä kun alussa kokeilin leipomisen apuna Ksantaania ja etenkin Psylliumia. Tuli niin sairaan kauheat ilmavaivat parista pikkupullasta, että oli pakko heittää roskiin koko purkit. Sen jälkeen ei ole vastaavaa ilmennyt, edellyttäen tietenkin, etten käytä mitään muuta mikä kerää kaasuja suolistoon, kuten herneet, kaali, lanttu, tuorekurkku jne.

  • higga 209 messages01/16/2011 6:45 PM

    Mites on maidon laita? Meillä se oli aluksi poissa myös, palasi kun suoli parantui.

<< Start < Previous
Next > End >>
Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!

Join the discussion

The most read discussions in category

Notice that anyone can add any kind of content into service. Also all advertised products are not gluten-free. Administrator is not responsible and you take full responsibility what you eat. If you notice vandalism or contents that include gluten, please notify the admistrator.

©2024 Glu.fi
Service infoNewsTerms of serviceTell friendHelp and rulesSuomeksiFeedbackSähkönsäästö ‐ Made ❤ Helsinki ‐ 0,012s