Kirjakirppis?

Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!
<< Alkuun < Edelliset
Seuraavat > Loppuun >>
  • Milkkis 18 viestejä12.7.2014 13:20

    Heip.
    Olen aika tuore tämän sivuston käyttäjä. Olen saanut paljon hyvää tietoa täältä ähän keliaakikon alkutaipaleelle, mutta sellainen tuli mieleen, että voisiko täällä glu.fi:ssä olla myynti/osto/vaihto-piste käytetyille keliakiakirjallisuudelle ja gluteenittomille keittokirjoille? Paljon tietysti saa tietoa netistä, mutta olen varmaan sen verran vanhanaikainen, että luen mielummin kirjaa... Miltä kuulosta? Ylläpito??

    Jokaisella ostajalla/myyjällä on tietysti vastuu omista kaupoistaan. Tämä sivustohan ei vastaa niistä millään tavalla.

  • Reetta  719 viestejä12.7.2014 13:48

    Kirjastoista löytyy myös ihan hyvin gluteenittomia keittokirjoja lainattavaksi. Lainat kun saa nykyään netin kautta uusittua muutaman kerran, saa yhtä kirjaa pidettyä aika monta kuukautta itsellään, eikä tartte raahata kirjaa kirjastoon saakka uusittavaksi.

    Itse olen muutenkin kirjaston suurkuluttaja. Ainakin oman paikkakunnan kirjasto aika hyvin hankkiin uusia kirjoja, kunhan antaa vinkin/toiveen.

  • Milkkis 18 viestejä12.7.2014 18:16

    Kirjasto on kanssa hyvä vaihtoehto ja siellä on tullut käytyäkin jo asian tiimoilta.
    Pointtini oli, että todennäköisesti ainakin osalle kerääntyy kirjallsuutta aiheesta ja joskus niitä on ihan hyvä laittaa kiertoon.

<< Alkuun < Edelliset
Seuraavat > Loppuun >>

Tule mukaan keliaakikoiden omaan yhteisöön Glu.fi:hin – täysin ilmaiseksi!

Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!

Osallistu keskusteluun

Eniten luetut keskustelut alueella

Huomaa, että kuka tahansa voi lisätä palveluun millaista sisältöä tahansa. Myöskään kaikki mainoksissa olevat tuotteet eivät ole gluteenittomia. Ylläpitäjä ei voi vastata sisällön oikeellisuudesta ja olet aina itse vastuussa siitä mitä suuhusi laitat. Jos huomaat ilkivaltaa tai gluteenipitoisia sisältöjä, ilmoita siitä ylläpitäjälle.

©2024 Glu.fi
Tietoa palvelustaUutisetKäyttöehdotKerro kaverilleOhjeet ja säännötIn englishLähetä palautettaSähkönsäästö ‐ Made ❤ Helsinki ‐ 0,009s