Kookosjauho

Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!
<< Alkuun < Edelliset
Seuraavat > Loppuun >>
  • ponipimu 239 viestejä13.12.2012 14:23

    Tilasin lahjakortilla kaikkea kivaa, esim. kookosjauhoa ja nyt tarvitsen kaikenlaisia hyviä ohjeita mihin kookosjauhoa voisi käyttää.

    Paketin kyljessä on että voi korvata jauhoja n.20%, ja ensimmäiseksi tuli mieleen kääretorttu, se olisi ainakin helppo tehdä eikä harmita jos menee pilalle, siitähän saa kerman ja hillon kera vaikka hovijälkkärin.

    Toinen oli lätyt. Maku luulisi olevan aika hyvä !

    Mitä muuta voisi kokeilla? Karppisivuilla voisi varmaan olla ohjeita, mutta en välttämättä halua niitä kokeilla kun hiilareita saa olla, sokeriakin, mutta rasvaa kohtuudella.

  • annakristiina 27 viestejä13.12.2012 15:55

    Itse olen käyttänyt kookosjauhoja kaikkeen leipomiseen. Olen korvannut resepteissä mainitun jauhomäärän osittain kookosjauhoilla ja osittain muilla glut. jauhoilla, koska kookosjauholla pelkästään tahtoo tulla kuivempaa kuin muilla jauhoilla. Mutta maku on hyvä Vaikka ei mielestäni kovin paljoa kookoksen maku erotukaan.

<< Alkuun < Edelliset
Seuraavat > Loppuun >>

Tule mukaan keliaakikoiden omaan yhteisöön Glu.fi:hin – täysin ilmaiseksi!

Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!

Osallistu keskusteluun

Eniten luetut keskustelut alueella

Huomaa, että kuka tahansa voi lisätä palveluun millaista sisältöä tahansa. Myöskään kaikki mainoksissa olevat tuotteet eivät ole gluteenittomia. Ylläpitäjä ei voi vastata sisällön oikeellisuudesta ja olet aina itse vastuussa siitä mitä suuhusi laitat. Jos huomaat ilkivaltaa tai gluteenipitoisia sisältöjä, ilmoita siitä ylläpitäjälle.

©2024 Glu.fi
Tietoa palvelustaUutisetKäyttöehdotKerro kaverilleOhjeet ja säännötIn englishLähetä palautettaSähkönsäästö ‐ Made ❤ Helsinki ‐ 0,02s