Mars ja Snickers

Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!
<< Start < Previous
Next > End >>
  • motusalem 85 messages02/08/2009 6:16 PM

    Mites nuo suklaapatukat? Itse olen ainakin niitä popsinut turvallisen näköisen tuoteselosteen vuoksi (tunnustetaan...pääasiassa maun vuoksi) - nyt vaan kuulin jostakin, että eivät olisikaan niin turvallisia? Joku puhui mallasuutteesta, mutta siitähän on gluteeni poistunut valmistusprosessin aikana.

  • Suviih  629 messages02/09/2009 3:51 PM

    Olen kyllä minäkin syönyt ihan huoletta, sillä luotan keliakialiiton suosituksiin eli luokittelen mallasuutteen gluteenittomaksi. Eikä kyllä ole oireita tullut joten omalla kohdalla ainakin olisi aivan turhaa kaventaa eri tuotevaihtoehtoja mallasuutteen vuoksi.

    Kyllähän niiden pitäisi tuoteselosteessa ilmoittaa mahdolliset allergisoivat aineet, eli ei niissä vehnää pitäisi olla jos sitä ei kerrota tuoteselosteessa (eikä keliakialiiton sivuillakaan ole tainnut olla varoituksia noista patukoista).

    Gluteenittomia leivontaohjeita: http://www.gluteenitontaleivontaa.fi
    Blogin Facebook-sivut:
    https://www.facebook.com/gluteenitontaleivontaa

  • hankris 15 messages02/14/2009 5:41 PM

    Ovat olleet gluteenittomia ainakin tähän asti!

  • keliaakikko97 107 messages03/05/2009 6:40 PM

    Hyvä, kun oon vähä epäilly tuon marssin sisältöä. Se on ollu hullun hyvä patukka, mutta kun ei oo uskaltanu syödä! :P

    Elämässä ei ole pakko kun kuolla!... ja noudatta gluteenitonta ruokavaliota.

<< Start < Previous
Next > End >>
Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!

Join the discussion

The most read discussions in category

Notice that anyone can add any kind of content into service. Also all advertised products are not gluten-free. Administrator is not responsible and you take full responsibility what you eat. If you notice vandalism or contents that include gluten, please notify the admistrator.

©2024 Glu.fi
Service infoNewsTerms of serviceTell friendHelp and rulesSuomeksiFeedbackSähkönsäästö ‐ Made ❤ Helsinki ‐ 0,01s