Moilas uutuudet

Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!
<< Alkuun < Edelliset
Seuraavat > Loppuun >>
  • KattiMatikka 271 viestejä4.10.2010 13:32

    Näkyi olevan mainos Moilas uutuuksista eli donitsista ja mallasleivästä (vai setsuuriko se oli).
    Onkohan joku jo bongannut/maistanut? Millaiselta maistui?

  • evita 62 viestejä4.10.2010 14:27

    Näitä Moilasen donitseja sai maistella messuilla. Lämpiminä ja sokeroituina,nams Maistui tosi hyvältä tällaisen tavismuorin(ei keliaakikko) suussa.Saattoi olla setsuuriakin, mutta en muista varmasti, koska siellä oli sitä maisteltavaa yllin kyllin monelta valmistajalta.

  • Ninsku 30 viestejä8.10.2010 01:25

    KattiMatikka kirjoitti:
    Näkyi olevan mainos Moilas uutuuksista eli donitsista

    Sitä mä ihmettelen, että miksi nykyään kaikkeen on alettu lisätä vehnätärkkelystä ?? Sehän ei käy vilja-allergisille.

  • Kalmia 48 viestejä11.10.2010 16:52

    Ninsku kirjoitti:
    Sitä mä ihmettelen, että miksi nykyään kaikkeen on alettu lisätä vehnätärkkelystä ?? Sehän ei käy vilja-allergisille.

    Sanos muuta.. moni houkutteleva tuote jää hyllylle kun en siedä vehnää missään muodossa

<< Alkuun < Edelliset
Seuraavat > Loppuun >>

Tule mukaan keliaakikoiden omaan yhteisöön Glu.fi:hin – täysin ilmaiseksi!

Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!

Osallistu keskusteluun

Eniten luetut keskustelut alueella

Huomaa, että kuka tahansa voi lisätä palveluun millaista sisältöä tahansa. Myöskään kaikki mainoksissa olevat tuotteet eivät ole gluteenittomia. Ylläpitäjä ei voi vastata sisällön oikeellisuudesta ja olet aina itse vastuussa siitä mitä suuhusi laitat. Jos huomaat ilkivaltaa tai gluteenipitoisia sisältöjä, ilmoita siitä ylläpitäjälle.

©2024 Glu.fi
Tietoa palvelustaUutisetKäyttöehdotKerro kaverilleOhjeet ja säännötIn englishLähetä palautettaSähkönsäästö ‐ Made ❤ Helsinki ‐ 0,01s