Neljän tähden illallinen

Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!
<< Alkuun < Edelliset
Seuraavat > Loppuun >>
  • Pulla 267 viestejä5.11.2012 14:44

Ei tainnut mennä ihan putkeen gluteenittoman leivän valmistaminen ko. ohjelmassa. Toivottavasti joku on infonnut ohjelmaa. Emäntä leipoi samaan aikaan tavallista ja "gluteenitonta" leipää ja käytti samoja mitta-astioita.

• usetki 4 viestejä5.11.2012 16:36

Ehkeipä se ole itse ohjelman vika, jos yksi tähtösistä ei tiedä näitä asioita. Toki asiasta voi lähettää viestiä sinnepäin, mutta mitäpä se nyt muuttaisi. Mielestäni kaikkeen tällaiseen ei tarvitse puuttua ja jos jollekkin pitäisi tästä infota, niin sille joka tätä leipää ohjelmassa teki.

• Tintti 48 viestejä5.11.2012 17:23

Minä päivänä tämä ohjelma tuli, kuka oli keliaakikko? Tänään kai alkaa uudt jaksot.
    Mielestäni kaikkeen väärää pitäisi puuttua ja saada oikaistua, koska joku voi luulla, että niin voi tehdä. En tosiaankaan haluasi olla syömässä sitä leipää. Varsinkaan kun juuri tuota kosketusta ei normi ihmiset tahdo aina ymmärtää. Mahtoikohan vieraalle tulla myöhemmin oireita.

• Jezu  Ylläpitäjä5.11.2012 23:54

Pikakelasin nuo uudet jaksot, joissa oli Sinuhe Wallinheimo. En huomannut, että niissä olisi ollut sekoilua leipomisen kanssa, vai missasinko jotain? Täältä löytyy nuo Neljän tähden illalliset, jos joku haluaa katsoa:

Ruutu.fi: Neljän tähden illallinen

Keliaakikko vm. -07 / Celiac since -07

<< Alkuun < Edelliset
Seuraavat > Loppuun >>

Tule mukaan keliaakikoiden omaan yhteisöön Glu.fi:hin – täysin ilmaiseksi!

Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!

Osallistu keskusteluun

Eniten luetut keskustelut alueella

Huomaa, että kuka tahansa voi lisätä palveluun millaista sisältöä tahansa. Myöskään kaikki mainoksissa olevat tuotteet eivät ole gluteenittomia. Ylläpitäjä ei voi vastata sisällön oikeellisuudesta ja olet aina itse vastuussa siitä mitä suuhusi laitat. Jos huomaat ilkivaltaa tai gluteenipitoisia sisältöjä, ilmoita siitä ylläpitäjälle.

©2024 Glu.fi
Tietoa palvelustaUutisetKäyttöehdotKerro kaverilleOhjeet ja säännötIn englishLähetä palautettaSähkönsäästö ‐ Made ❤ Helsinki ‐ 0,012s