Puoli vuotta Glu.fi:tä

Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!
<< Alkuun < Edelliset
Seuraavat > Loppuun >>
  • Jezu  Ylläpitäjä30.3.2009 23:48

    Kaikille tiedoksi, että Glu.fi:n ikämittariin tuli 6 kuukautta 28.3.2009. Kiitos kaikille mukana oleville - ilman teitä tällä palvelulla ei tekisi yhtään mitään

    Keliaakikko vm. -07 / Celiac since -07

  • Kari 364 viestejä31.3.2009 00:10

    Ihan hyvin tullut tutuksi hengenheimolaisia silleen. Joskus tuntuu, että olisi kiva jonkun keskustelun syventämiseksi istahtaa vähän juttuihinkin.. vaikka ei nää porukat kai ihan naapurissa oleile

    Olin tänään läheisen ala-asteen siis koulu tapahtumassa. Thaimaalainen rouva tarjoili riisikääröja, vihannesta ja jauhelihaa, kaikki gluteenitonta. Oli hyvä lounas.

  • Mainos

  • Jezu  Ylläpitäjä31.3.2009 00:18

    Kari kirjoitti:
    Ihan hyvin tullut tutuksi hengenheimolaisia silleen. Joskus tuntuu, että olisi kiva jonkun keskustelun syventämiseksi istahtaa vähän juttuihinkin.. vaikka ei nää porukat kai ihan naapurissa oleile

    Sieltä vaan profiililistalta tirkistelemään. Tosin turhan harva on ilmoittanut asuinpaikkansa:

    Glu.fi:n käyttäjäprofiilit

    Keliaakikko vm. -07 / Celiac since -07

  • Kari 364 viestejä31.3.2009 00:57

    Niinpä. Toisaalta se ihmisluonto avautuu helpommin kun ei tartte näyttää nimeään eikä kasvojaan, vaikka kuinka nätit ois. Onhan tuolla sentään joku kasvoineen uskaltautunut. Tuo paikkakuntakin olisi kiva tietää.

    Olin tänään läheisen ala-asteen siis koulu tapahtumassa. Thaimaalainen rouva tarjoili riisikääröja, vihannesta ja jauhelihaa, kaikki gluteenitonta. Oli hyvä lounas.

  • Reetta  719 viestejä31.3.2009 17:19

    Jos sattuu asumaan suhtkoht pienellä paikkakunnalla ja työkin on vähän julkisen sorttinen, ei kauheen mielellään laita kotipaikkaansa eikä naamaansa ruutuun. Maakuntatasolla voisi seutukunnan kertoa.

    Tosi mukava palvelu tämä Glu.fi näin vajaan parin kuukauden kokemuksella.

    Kirjoittelun perusteella syntyy kyllä kirjoittelijoista mielikuvia - oikeita tai sitten vähemmän oikeita.

  • Kari 364 viestejä31.3.2009 19:50

    Joo, ymmärrän täysin Reettaa. Mulla oli kerran tiedossa yksi tapaus kun kaveri alkas ammattiasioista esittää kovaa kritiikkiä - siis ei kuulu mitenkään glu.fi-juttuihin. Osoittautui vaan piirit niin pieniksi, että hän oli reppana asiansa kanssa kauan vaikeuksissa. Sellaista en haluu kellekkään, vaikkahan jatkettais kukin halunsa mukaan

    Olin tänään läheisen ala-asteen siis koulu tapahtumassa. Thaimaalainen rouva tarjoili riisikääröja, vihannesta ja jauhelihaa, kaikki gluteenitonta. Oli hyvä lounas.

  • milla 412 viestejä1.4.2009 05:31

    Hyvä me !! Nämä sivut on tosi kivat ja hyvät !
    Joka päivä melkeinpä tulee käytyä täällä

  • Mainos

  • keliaakikko97 107 viestejä1.4.2009 19:22

    milla kirjoitti:
    Hyvä me !! Nämä sivut on tosi kivat ja hyvät !
    Joka päivä melkeinpä tulee käytyä täällä

    Samat sanat!

    Elämässä ei ole pakko kun kuolla!... ja noudatta gluteenitonta ruokavaliota.

  • Jezu  Ylläpitäjä2.4.2009 11:24

    milla, keliaakikko97:

    Ette ole ainoat; Glu.fi:ssä käy päivittäin 150-200 ihmistä, tosin vain harvat rohkenevat rekisteröityä saati kirjoitella palveluun. Toivottavasti tätä kirjoittajien joukkoa saadaan kasvatettua

    Keliaakikko vm. -07 / Celiac since -07

  • Vaula 141 viestejä4.4.2009 08:55

    Olisiko mahdollista lisätä palveluun hakutoimintoa? En sellaista ainakaan löytänyt.

  • Jezu  Ylläpitäjä4.4.2009 13:13

    Vaula kirjoitti:
    Olisiko mahdollista lisätä palveluun hakutoimintoa? En sellaista ainakaan löytänyt.

    Haku löytyy tuolta sivun oikeasta yläkulmasta nimellä Google-täsmähaku. Haku toimii kuitenkin hieman heikosti, joten väsäilen paremman hakutoiminnon heti kun vaan kiireiltäni kerkeän.

    Keliaakikko vm. -07 / Celiac since -07

  • Kari 364 viestejä4.4.2009 16:07

    Niin, on menossa ensimmäinen kevät G-ruokavaliolla. Just kävin marketissa ja olin aikeissa ottaa pääsiäisen kunniaksi tippaleipää. Vaimo siihen kommentoi, että ei taida olla hyvä idis havitella herkuttelua niillä. Sinne jäi - pitää harrastaa vaihtoehto-herkuttelua. Ääk !

    Olin tänään läheisen ala-asteen siis koulu tapahtumassa. Thaimaalainen rouva tarjoili riisikääröja, vihannesta ja jauhelihaa, kaikki gluteenitonta. Oli hyvä lounas.

  • Mainos

  • glenni 58 viestejä5.4.2009 00:41

    Hmmm... Onkohan sitä gluteenitonta tippaleipää... Sitä tekisikin wapuksi mieli... nams

  • Sussu 97 viestejä5.4.2009 12:01

    Viikkoon en päässyt sivuille reissun takia ja taisi ihan tulla vieroitusoireita! Kiva foorumi!! KIITOS JA KUMARRUS!!!

  • Jezu  Ylläpitäjä5.4.2009 20:03

    glenni kirjoitti:
    Hmmm... Onkohan sitä gluteenitonta tippaleipää... Sitä tekisikin wapuksi mieli... nams

    Näyttäisi Keliapuodista ainakin saavan:

    http://www.keliakia.fi/keliapuoti2.htm

    Keliaakikko vm. -07 / Celiac since -07

  • keliaakikko97 107 viestejä6.4.2009 08:48

    Sussu kirjoitti:
    Viikkoon en päässyt sivuille reissun takia ja taisi ihan tulla vieroitusoireita! Kiva foorumi!! KIITOS JA KUMARRUS!!!

    Jaa, että nämä "vieroitusoireet" onki vähän yleisempiä.
    Tää on kiva nettisivusto! :F

    Elämässä ei ole pakko kun kuolla!... ja noudatta gluteenitonta ruokavaliota.

  • Kari 364 viestejä6.4.2009 14:00

    Se on muuten jännä ilmiö kun käydään keskustelua aiheesta kun aiheesta. Jotenkin odottaa aktiivisimpien kommenttia suuntaan tai toiseen.. Jos ei sitten kuulukaan mitään, arvelee josko kaveri on heittänyt pyyhkeen kehään Tuli mieleen tuosta Sussun viikon hiljaisuudesta, kaikelle löytyy selityksensä

    Olin tänään läheisen ala-asteen siis koulu tapahtumassa. Thaimaalainen rouva tarjoili riisikääröja, vihannesta ja jauhelihaa, kaikki gluteenitonta. Oli hyvä lounas.

  • Mainos

  • Sussu 97 viestejä6.4.2009 18:05

    Joo kyllä tässä aina ihmeissään odottelee tutuimpien kommentteja, jos ei päivään pariin kuulu mitään..

  • Suviih  629 viestejä19.4.2009 12:37

    Onko kaikki häipyneet täältä lomalle kun on niin hiljaista ollut viimeaikoina?

    Gluteenittomia leivontaohjeita: http://www.gluteenitontaleivontaa.fi
    Blogin Facebook-sivut:
    https://www.facebook.com/gluteenitontaleivontaa

  • Kari 364 viestejä19.4.2009 18:45

    Suviih, samaa aatellut, ja vaimo ääneen virkkasi, että missähän kaikki luuraa.. Katsoin muuten töllöstä Strömsön kun oli sivuilla etukäteisvaroitus, kiitos. Oli siellä gluteenittoman leivän teko. (Samoin puuceen)

    Olin tänään läheisen ala-asteen siis koulu tapahtumassa. Thaimaalainen rouva tarjoili riisikääröja, vihannesta ja jauhelihaa, kaikki gluteenitonta. Oli hyvä lounas.

  • Reetta  719 viestejä19.4.2009 20:24

    Samaa on ihmetelty täälläkin, että missä porukat luuraa? Itsekin kyllä tullut laiskoteltua kirjoittelussa.
    Eihän vielä ole terassikelitkään, että voisi siellä iltasella istuksia, eikä joutais sen takia nettiin...
    Lomalla kyllä ollaan parast'aikaa, muttei missään reissussa.

  • Jezu  Ylläpitäjä20.4.2009 15:55

    Suviih kirjoitti:
    Onko kaikki häipyneet täältä lomalle kun on niin hiljaista ollut viimeaikoina?

    Itse olen ainakin lomalla ja viikon paasta alan taas aktiivisemmin kirjoittelemaan Ehka muutkin ovat lahteneet huonoja keleja pakoon...

    Keliaakikko vm. -07 / Celiac since -07

  • Mainos

  • Kari 364 viestejä21.4.2009 20:23

    On kyllä kelit ollu sen verran kettuisia = kylmiä, että välttämättä runosuonikaan ei ole ollut sulana..

    Olin tänään läheisen ala-asteen siis koulu tapahtumassa. Thaimaalainen rouva tarjoili riisikääröja, vihannesta ja jauhelihaa, kaikki gluteenitonta. Oli hyvä lounas.

  • Angervo 19 viestejä22.4.2009 07:44

    Olisko mahdollista saada tänne sellaista mahdollisuutta, että voisi siirtyä suoraan viestiketju viimeiselle sivulle. Ikävä selata pitkiä ketjuja sivu sivulta kun viimeisimmät viestit ovat siellä viimeisellä sivulla. Tai sitten sellainen "näytä uudet viesti"-toiminto.

  • Jezu  Ylläpitäjä25.4.2009 21:42

    Angervo kirjoitti:
    Olisko mahdollista saada tänne sellaista mahdollisuutta, että voisi siirtyä suoraan viestiketju viimeiselle sivulle. Ikävä selata pitkiä ketjuja sivu sivulta kun viimeisimmät viestit ovat siellä viimeisellä sivulla. Tai sitten sellainen "näytä uudet viesti"-toiminto.

    Nämä ja muutama muukin uudistus on tulossa keskustelupalstalle. Nyt ne etenevät taas hieman nopeammin, kun olen takaisin koto-Suomessa

    Thaimaasta on piakkoin tulossa reportaasia, kunhan saan tästä pahimmat jetlagit nukuttua pois

    Keliaakikko vm. -07 / Celiac since -07

<< Alkuun < Edelliset
Seuraavat > Loppuun >>

Tule mukaan keliaakikoiden omaan yhteisöön Glu.fi:hin – täysin ilmaiseksi!

Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!

Osallistu keskusteluun

Eniten luetut keskustelut alueella

Huomaa, että kuka tahansa voi lisätä palveluun millaista sisältöä tahansa. Myöskään kaikki mainoksissa olevat tuotteet eivät ole gluteenittomia. Ylläpitäjä ei voi vastata sisällön oikeellisuudesta ja olet aina itse vastuussa siitä mitä suuhusi laitat. Jos huomaat ilkivaltaa tai gluteenipitoisia sisältöjä, ilmoita siitä ylläpitäjälle.

©2024 Glu.fi
Tietoa palvelustaUutisetKäyttöehdotKerro kaverilleOhjeet ja säännötIn englishLähetä palautettaSähkönsäästö ‐ Made ❤ Helsinki ‐ 0,015s