SAIN VÄÄRÄÄ RUOKAA

Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!
<< Alkuun < Edelliset
Seuraavat > Loppuun >>
  • tuiki 12 viestejä16.8.2010 18:53

Se oli inhimillinen erehdys keittäjältä, hän nimesi vahingossa minulle toisen ruokailijan ruoan...ja ilmeisesti se toinen ruokailija sai minulle tarkoitetun ruoan...
    Minä syön töissä tavallista gluteenitonta ruokaa ja toinen ruokailija syö kasvisruokaa(mut tavallista vehnäsellaista), joten dieettikeittäjä tekee molemmat ruoat!!
    Ei ole leikin asia ei, mut mitäs teet, keittäjä oli tosi tosi pahoillaan...
    Toivon ettei suolinukka vahingoittunut pahasti?? Ajattelen maalaisjärjellä että isoa vahinkoa ei voinut tapahtua koska kahden tunnin päästä tuli totaalinen oksennus..vai??

• Siukku13 60 viestejä18.8.2010 21:06

Tottahan se on että vahinkoja voi sattua, vaikka kuinka yrittäisi olla tarkka, kun on inhimillinen tekijä mukana. Harmillista, muttei sille kai voi mitään.
    Minä sain väärää juomaa viikko sitten. Mieheni tilasi minulle kuivan siiderin hanasta. Pöydässä katselin tuoppia että onkin mukavan tummaa. Otin kunnon kulauksen ja totesin että se on olutta. Minusta olut on järjettämän pahan makuista. Nielasin sen äkkiä että pääsisin mausta eroon. Sain juoman vaihdettua siideriin, mutta vasta kotona tajusin että olisi tietysti pitänyt sylkeä se juoma pois. Mitään oireita ei tullut, mutta mulla ei ollut niitä ennen diagnoosiakaan. Tosin en tiedä minkälainen gluteenipitoisuus oluessa on muutenkaan.

• tanssija 6 viestejä21.8.2010 23:35

Itse söin kaksi pientä salmiakkimakeista joissa ei ollut gluteenitonmerkintää ja taas olen kipeänä monta viikkoa. Oma moka tietenkin mutta tappioita voi tulla vähästäkin.

<< Alkuun < Edelliset
Seuraavat > Loppuun >>

Tule mukaan keliaakikoiden omaan yhteisöön Glu.fi:hin – täysin ilmaiseksi!

Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!

Osallistu keskusteluun

Eniten luetut keskustelut alueella

Huomaa, että kuka tahansa voi lisätä palveluun millaista sisältöä tahansa. Myöskään kaikki mainoksissa olevat tuotteet eivät ole gluteenittomia. Ylläpitäjä ei voi vastata sisällön oikeellisuudesta ja olet aina itse vastuussa siitä mitä suuhusi laitat. Jos huomaat ilkivaltaa tai gluteenipitoisia sisältöjä, ilmoita siitä ylläpitäjälle.

©2023 Glu.fi
Tietoa palvelustaUutisetKäyttöehdotKerro kaverilleOhjeet ja säännötIn englishLähetä palautettaSähkönsäästö ‐ Made ❤ Helsinki ‐ 0,009s