Vahingossa diagnosoidun vahinkoaltistus

Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!
<< Alkuun < Edelliset
Seuraavat > Loppuun >>
  • Rupert 74 viestejä13.10.2011 10:31

    Te kohtalotoverit, joilla keliakia on aikoinaan diagnosoitu "vahingossa", ts. ei ole ollut mainittavia oireita tavallisten ihmisten ruokavaliolla, minkälaisia oireita teillä on tullut gluteenittomaan ruokavalioon siirtymisen jälkeen esim. vuoden tai useammankin päästä tapahtuneissa vahinkoaltistuksissa? Eikö edelleenkään mainittavia oireita, vai loppuillan oksennussessio?

  • Tallulah 476 viestejä13.10.2011 15:55

    Minulla ei diagnoosihetkellä ollut ollut oireita muutamaan vuoteen, ja edelleen oireeton vaikka tiedän gluteenia syöneeni. Hyvä ystäväni ei ole koskaan saanut oireita (keliakia todettiin muun tutkimuksen yhteydessä), eikä siis saa edelleenkään vaikka gluteenia söisikin. Minä ollut keliaakikko 30 vuotta, hän 20 vuotta.

  • Kati 5 viestejä13.10.2011 18:22

    Minulla juuri tuo mainitsemasi loppuillan sessio. Eli huono olo tulee noin parin kolmen tunnin kuluttua syömisestä ja sitten se kestääkin monta tuntia
    Aiemmin ei siis mitään vastaavia oireita. Keliakiatutkimuksiin menin äkisti ilmaantuneiden vatsaoireiden takia, jotka eivät sitten helpottaneet millään.

<< Alkuun < Edelliset
Seuraavat > Loppuun >>

Tule mukaan keliaakikoiden omaan yhteisöön Glu.fi:hin – täysin ilmaiseksi!

Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!

Osallistu keskusteluun

Eniten luetut keskustelut alueella

Huomaa, että kuka tahansa voi lisätä palveluun millaista sisältöä tahansa. Myöskään kaikki mainoksissa olevat tuotteet eivät ole gluteenittomia. Ylläpitäjä ei voi vastata sisällön oikeellisuudesta ja olet aina itse vastuussa siitä mitä suuhusi laitat. Jos huomaat ilkivaltaa tai gluteenipitoisia sisältöjä, ilmoita siitä ylläpitäjälle.

©2024 Glu.fi
Tietoa palvelustaUutisetKäyttöehdotKerro kaverilleOhjeet ja säännötIn englishLähetä palautettaSähkönsäästö ‐ Made ❤ Helsinki ‐ 0,008s