Glu.fi ja Explorer9

Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!
<< Start < Previous
Next > End >>
  • LG1982  164 messages04/15/2011 10:51 PM

    Jossain päivityspaketissa selaimeksi vaihtui E9, jolla valtaosa nettisivuista ei aukea, itse en saanut myöskään esimerkiksi glu.fi-sivustoa enää auki. Onneksi koneelta löytyi vielä mozilla, jonka avulla löysin ohjeet mokoman poistamiseen koneelta. Missähän vika, kun sivut eivät sillä auenneet? E9 lienee "pakko" jossain vaiheessa kuitenkin ottaa käyttöön.

  • Jezu  Admin04/15/2011 11:13 PM

    Huh... IE on kyllä yksi *piip* Hirvittää Nokian kohtalo Mitä tapahtuu kun yrität käyttää Glu.fi:tä IE9:llä?

    Jos mahdollista, suosittelen käyttämään Mozilla Firefoxia tai Operaa - ihan jo yleisen tietoturvan takia

    Keliaakikko vm. -07 / Celiac since -07

  • Ad

  • LG1982  164 messages04/16/2011 12:51 PM

    Ei mitään. No välillä avautui yläreunan vihreästä palkista tuo logo-osa, mutta ei muuta. Jos sivua yritti päivittää, niin kaatui kokonaan.

  • porajata 460 messages04/17/2011 10:22 AM

    Onkos jollain tietoa Nokian N8 selaimen turvallisuudesta ?

    Olen nyt puolivuotta tällä selaillut eikä ainakaan vielä ole ongelmia ollut...virussuojaakaan ei ole...

    Eikä tarvitse tietokonetta aina käynnistellä ja mulle selauskin riittävän nopea ainakin wlanin kautta

  • Reetta  719 messages04/23/2011 11:52 AM

    Mulle päivitys vaihtoi kanssa tuohon Explorer9:iin. Ei ongelmia täällä, mitä nyt vähän meni ihemtellessä, mistä suosikit löytyy. Ohjeitten lukeminen ensin ei tietenkään tullut mieleen.

    Aurinkoista Pääsiäistä kaikille. Tässähän pääsee pyhinä ruskettamaan itseään - vaikka järvessä onkin jäät vielä.

  • LG1982  164 messages03/08/2012 12:20 AM

    Taas odotti aamulla "iloinen" yllätys, kun selaimeksi oli vaihtunut automaattisen päivitysten myötä tuo IE9 ja nyt edes normipoistaminen ei palauttanut kasia takaisin. Parin tunnin hiusten repimisen jälkeen sain kasin takaisin, tosin kieli oli vaihtunut englanniksi.

    Ysillä oli kuitenkin edelleen sama ongelma, muun muassa glu.fi-sivusto ei auennut lainkaan vaan jäi latamaan sivua. Edes historian ja evästeiden poisto eivät muuttaneet tilannetta. Onko muilla ollut vastaavia ongelmia?

<< Start < Previous
Next > End >>
Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!

Join the discussion

The most read discussions in category

Notice that anyone can add any kind of content into service. Also all advertised products are not gluten-free. Administrator is not responsible and you take full responsibility what you eat. If you notice vandalism or contents that include gluten, please notify the admistrator.

©2024 Glu.fi
Service infoNewsTerms of serviceTell friendHelp and rulesSuomeksiFeedbackSähkönsäästö ‐ Made ❤ Helsinki ‐ 0,018s