Auringonkukan siemenet ..

Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!
<< Alkuun < Edelliset
Seuraavat > Loppuun >>
  • milla 412 viestejä3.3.2009 05:50

    Onko ne ihan gluteenitttomia ??
    Entäs pellavarouheet ym ym

    Miten muuten linssit ja soijarouhe ???

  • Ankka 11 viestejä3.3.2009 11:35

    Auringonkukan siemenet on ihan itsessään gluteenittomia. Pellavarouheesta enkä soijarouheesta tiedä.

    Linssit ainakin minun tietojeni mukaan ovat ihan gluteenittomia, ainakin olen niitä ravintoloissa syönyt ja ovat sanoneet niiden olevans gluteenittomia.

  • Mainos

  • milla 412 viestejä3.3.2009 15:55

    Ostin tänään pellavarouhetta. Ei sisällä gluteenia Nam, tattaripuuron sekaan laittelen pellavaa ja auingonkukan siemeniä.

  • Tara 12 viestejä11.4.2012 21:52

    Onko kenelläkään tietoa soijarouheen gluteenittomuudesta?

    Ostin tänään paketin, mutta paketissa ei ole "gluteeniton" -merkintää. Netistä yritin etsiä tietoa, mutta en löytänyt...outoa. Tuote on siis Reformin Vaalea soijarouhe.

  • Tara 12 viestejä12.4.2012 14:07

    Varmistin asian Keliakialiitosta, ja soijarouhe on gluteenitonta. Onko tämä tuote uusi tms. vai miksiköhän en löytänyt siitä paljonkaan tietoa netistä?

<< Alkuun < Edelliset
Seuraavat > Loppuun >>

Tule mukaan keliaakikoiden omaan yhteisöön Glu.fi:hin – täysin ilmaiseksi!

Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!

Osallistu keskusteluun

Eniten luetut keskustelut alueella

Huomaa, että kuka tahansa voi lisätä palveluun millaista sisältöä tahansa. Myöskään kaikki mainoksissa olevat tuotteet eivät ole gluteenittomia. Ylläpitäjä ei voi vastata sisällön oikeellisuudesta ja olet aina itse vastuussa siitä mitä suuhusi laitat. Jos huomaat ilkivaltaa tai gluteenipitoisia sisältöjä, ilmoita siitä ylläpitäjälle.

©2024 Glu.fi
Tietoa palvelustaUutisetKäyttöehdotKerro kaverilleOhjeet ja säännötIn englishLähetä palautettaSähkönsäästö ‐ Made ❤ Helsinki ‐ 0,008s