Gluteenitonta Heraproteiinia. Onko sellaista edes?

Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!
<< Alkuun < Edelliset
Seuraavat > Loppuun >>
  • glutfree 90 viestejä22.5.2013 19:53

    Eikös proteiinia kannattaisi ihan ravinnosta syödä, ei noista monen kirjavasti käsitellyistä tuotteista?
    Sietääkö kroppasi kananmunia? Tee niistä ja esim.appelsiini tai omena mehusta palautusjuomaa , siihen voi lisäillä vaikka jotain marjoja, viherjauheita tmsl vastaavaa, voimaa kun sulla on, niin kaikki vaan salille mennessä joko mehupurkkiin tai pulloon ja treenin jälkeen sheikkaat sekaisin. Mä olen ite laiska nykyisin aamuisin, ja teen vastaavan aamupalaksi, sauvasekoittimella surautan sekaisin, nopeeta ja hyvää. Onneksi meillä suomessa ainakin toistaiseksi on kanamunat turvallisia raakanakin käyttää.

  • MisterBanzo 13 viestejä22.5.2013 12:12

    Minni kirjoitti:
    Haluatko käyttää nimenomaan heraa? Leaderiltä löytyy laktoosittomia ja gluteenittomia soijaproteiinijauheita kasa, www.leader.fi

    Mulla todettu pahan laatunen kilpirauhasen vajaatoiminta.
    Tästä syystä koitan välttää viimeiseen asti viljojen lisäksi maitotuotteita, soijaa ja maissia.
    Ne kaikki pahentavat kilpirauhastulehdusta entisestään.

    Tai no heraproteiini on ainut "maitotuote" mitä suostun käyttämään voimaharjoitteluharrastukseni takia.

  • Mainos

  • Minni 54 viestejä22.5.2013 08:05

    Haluatko käyttää nimenomaan heraa? Leaderiltä löytyy laktoosittomia ja gluteenittomia soijaproteiinijauheita kasa, www.leader.fi

  • MisterBanzo 13 viestejä22.5.2013 00:10

    Itseasiassa Fastin tuotteissa on kaikissa laktoosia tietääkseni.
    Ja unohdin mainita laktoosivammastani.

    Mutta nyt löytyi yksi ja ainut heraproteiini Suomesta joka näköjään 100% laktoositon ja gluteeniton.

    http://www.mass.fi/product_detail.asp?iconclick=finnish&prod_id=31

    Varmistin asian jenkkisivuilta.

    Suuresti ylistetty UFS Ion92 protsku tuli mulle postissa joku aika sitten. Ja kuinka ollakaan pakkauksessa luki "saattaa sisältää gluteenia".
    olis hyvä ollut mainita tuo jo nettisivuilla.

  • Jezu  Ylläpitäjä21.5.2013 23:18

    Ainakin suurin osa Fastin tuotteista on gluteenittomia:

    Sisältävätkö FAST-tuotteet gluteenia?

    Keliaakikko vm. -07 / Celiac since -07

  • MisterBanzo 13 viestejä21.5.2013 22:50

    Mitä tässä selvitellyt niin menee tää saliharrastukseni ruokapuoli taas uusiksi kun en voi enää käyttää proteiinivalmisteita ihan siksi että niissä oikeastaan kaikissa VOI OLLA jäämiä gluteenista. Huoh...
    Ja mitä vielä..

    Ja tämä sama mahdollisuus on tietääkseni kaikissa proteiinijauhevalmisteissa.. soija, kananmuna jne.

    Onko kellään jopa tullut proteiinivalmistetta vastaan jossa olisi jopa maininta GLUTEENITON?

    Ei oo omiin silmiin tullut..

    Pitää vaa sit rupee vetää lihaa jne riittävästi. Tulee ainakin taas kalliimmaksi..

<< Alkuun < Edelliset
Seuraavat > Loppuun >>

Tule mukaan keliaakikoiden omaan yhteisöön Glu.fi:hin – täysin ilmaiseksi!

Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!

Osallistu keskusteluun

Eniten luetut keskustelut alueella

Huomaa, että kuka tahansa voi lisätä palveluun millaista sisältöä tahansa. Myöskään kaikki mainoksissa olevat tuotteet eivät ole gluteenittomia. Ylläpitäjä ei voi vastata sisällön oikeellisuudesta ja olet aina itse vastuussa siitä mitä suuhusi laitat. Jos huomaat ilkivaltaa tai gluteenipitoisia sisältöjä, ilmoita siitä ylläpitäjälle.

©2024 Glu.fi
Tietoa palvelustaUutisetKäyttöehdotKerro kaverilleOhjeet ja säännötIn englishLähetä palautettaSähkönsäästö ‐ Made ❤ Helsinki ‐ 0,012s