Minetti

Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!
<< Alkuun < Edelliset
Seuraavat > Loppuun >>
  • Rupert 74 viestejä17.7.2014 12:09

    Aamulehden Moro-liitteessä luki tänään, että mm. Särkänniemessä yksioikeudella jäätelöä myyvän Minettin jäätelöpohjassa olisi vehnäjauhoa. Soitin ko. firmaan ja kyseessä on onneksi virheellinen tieto, eli vehnäjauhoa on vain cookie ym. mauissa, joita keliaakikko nyt muutenkin osaa välttää.

  • milla 412 viestejä17.7.2014 12:43

    ohoo,, en olekaan kyseisen firman jäätelöitä maistanutkaan.. pitääkim Helsingissä pyöriessä käydä maistamassa. Onkohan parempaa kuin Valio

  • Mainos

  • Rupert 74 viestejä17.7.2014 18:58

    Onhan nuo Minettit aika eri makuisia kuin Valiot ja Ingmannit. Pappagallo ja ylipäänsä italialainen jäätelö on parempi vertailukohta. Ainakin minun makuuni sopivat ja tykkään niiden pehmeämmästä koostumuksesta. Tänään kioskilla myyjä tiesi kertoa, että kaikki ovat "saattaa sisältää gluteenia" tyyppisiä, kun eri maut tehdään samalla linjastolla. Tosin varmaan sama muillakin jätskifirmoilla ja kyllähän ne kaikki niitä tötteröitä kylmäaltaan päällä täyttävät, että ei varmasti mistään saa 100% gluteenitonta irtojäätelöä.

  • MariJo 77 viestejä19.7.2014 15:18

    Itse laitoin Minetille netissä kyselyn asiasta, mutta en ole saanut vielä vastausta. Itse olen syönyt Minetti-jäätelöä useamman kerran, koska täällä Tampereella se on varsin yleistynyt . Kioskeja löytyy melkein joka kulmalta ja kauppakeskuksista. Oireita ei ole tullut, mutta eipä se tietysti kaikkea kerro...
    Minetti-jäätelöissä on se hyvä puoli, että erikoisempia makuja on tosi paljon. Koostumus herättää enemmän keskustelua, toiset tykkää, toiset ei. Vaihtelu virkistää!

  • milla 412 viestejä19.7.2014 18:02

    Onko Minetin myyntitiski ilmestynyt Jumboon Vantaallekin ?

<< Alkuun < Edelliset
Seuraavat > Loppuun >>

Tule mukaan keliaakikoiden omaan yhteisöön Glu.fi:hin – täysin ilmaiseksi!

Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!

Osallistu keskusteluun

Eniten luetut keskustelut alueella

Huomaa, että kuka tahansa voi lisätä palveluun millaista sisältöä tahansa. Myöskään kaikki mainoksissa olevat tuotteet eivät ole gluteenittomia. Ylläpitäjä ei voi vastata sisällön oikeellisuudesta ja olet aina itse vastuussa siitä mitä suuhusi laitat. Jos huomaat ilkivaltaa tai gluteenipitoisia sisältöjä, ilmoita siitä ylläpitäjälle.

©2024 Glu.fi
Tietoa palvelustaUutisetKäyttöehdotKerro kaverilleOhjeet ja säännötIn englishLähetä palautettaSähkönsäästö ‐ Made ❤ Helsinki ‐ 0,009s