Moilas-patonki

Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!
<< Alkuun < Edelliset
Seuraavat > Loppuun >>
  • Jezu  Ylläpitäjä1.12.2009 00:13

    Onko kukaan törmännyt tähän Moilasen patonkiin? Itse en ainakaan ole löytänyt mistään pk-seudulta. Mitä mahtaa maksaa?

    Moilas Patonki 2kpl/300g

    Keliaakikko vm. -07 / Celiac since -07

  • KattiMatikka 271 viestejä1.12.2009 10:29

    Itse asiassa pakkasessa pötköttää kyseinen pakkaus Mutta toistaiseksi on jäänyt sinne odottamaan aikaa parempaa eli juusto-viini-iltaa Muistaakseni jostain cittarista nappasin joskus...

  • Mainos

  • Pulde 16 viestejä1.12.2009 17:59

    Toi on oikeesti ihan hyvää patonkia, tai no, ainakin hyvin täytettynä. Damn, en muista yhtään mistä oisin ostanut, siitä on jo aikaa kun viimeks olen syönyt. Ehkä Stockan Herkusta? Tai Rautatietorin S-marketista?

  • KatjaRa 51 viestejä4.12.2009 22:15

    Vuosaaren cittarista on tätä ainakin ennen saanut, hinnasta en osaa sanoa.

    Oikotie matkan mutkistaa.

  • Viveka 127 viestejä5.12.2009 19:08

    Paketti näyttää ainakin hyvältä. Pitääpä katsella taas tarkemmin pakastealtaita etelämmäs mennessä.

    ~ Gluten-free personality since 2004 ~

  • LG1982  164 viestejä5.12.2009 20:13

    Ainakin cittareissa näitä. En ole uudistuksen jälkeen syönyt näitä, ne entiset oli pehmeitä kuin pesäpallomaila, mut ihan ok-makuisia.

  • Pulde 16 viestejä11.12.2009 13:34

    Eilen löysin sattumalta näitä Moilas-patonkeja Liisankadun K-Marketista. Hinta: 3,99e.

<< Alkuun < Edelliset
Seuraavat > Loppuun >>

Tule mukaan keliaakikoiden omaan yhteisöön Glu.fi:hin – täysin ilmaiseksi!

Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!

Osallistu keskusteluun

Eniten luetut keskustelut alueella

Huomaa, että kuka tahansa voi lisätä palveluun millaista sisältöä tahansa. Myöskään kaikki mainoksissa olevat tuotteet eivät ole gluteenittomia. Ylläpitäjä ei voi vastata sisällön oikeellisuudesta ja olet aina itse vastuussa siitä mitä suuhusi laitat. Jos huomaat ilkivaltaa tai gluteenipitoisia sisältöjä, ilmoita siitä ylläpitäjälle.

©2024 Glu.fi
Tietoa palvelustaUutisetKäyttöehdotKerro kaverilleOhjeet ja säännötIn englishLähetä palautettaSähkönsäästö ‐ Made ❤ Helsinki ‐ 0,008s