Ruokavaliokorvaus

Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!
<< Alkuun < Edelliset
Seuraavat > Loppuun >>
  • whippeli 24 viestejä21.1.2013 22:40

    Hehei,
    ruokavaliokorvauksen summa on kasvanut 1.1.2013 alkaen! Uusi summa on 23,60e / kk.

    Eipä se ihan vieläkään kustannuksia kata, mutta hyvä muutos silti Ainakin jotain tapahtuu.

  • Juulin 187 viestejä22.1.2013 07:22

    Kyllä tuolla summalla saa paljon esim. jauhoja, joista voi itse leipoa sämpylöitä yms. ostovalmista gluteenitonta tuolla rahalla on turha alkaa ostaa, ellei ole suurituloinen.

  • Mainos

  • Reetta  719 viestejä27.1.2013 09:07

    Taitaa olla tuon korotuksen ostovoima olla jo syöty, kun hinnat ja alvit on nousseet koko ajan. Mutta hyvä tuo vajaa kolme euroakin lisää.

  • Kari 364 viestejä27.1.2013 22:54

    Mä luulin painovirheeksi pankkitiliotteessa, mutta totta se oli. Saa sillä vissiin yhden G-olut-ykkösen kaupasta..

    Olin tänään läheisen ala-asteen siis koulu tapahtumassa. Thaimaalainen rouva tarjoili riisikääröja, vihannesta ja jauhelihaa, kaikki gluteenitonta. Oli hyvä lounas.

  • Jezu  Ylläpitäjä27.1.2013 23:06

    Kari kirjoitti:
    Mä luulin painovirheeksi pankkitiliotteessa, mutta totta se oli. Saa sillä vissiin yhden G-olut-ykkösen kaupasta..

    Jos Koffin ykköstä meinaat, Prismasta sillä saa ainakin 5 pulloa S-Marketista ehkä vain 3.

    Keliaakikko vm. -07 / Celiac since -07

<< Alkuun < Edelliset
Seuraavat > Loppuun >>

Tule mukaan keliaakikoiden omaan yhteisöön Glu.fi:hin – täysin ilmaiseksi!

Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!

Osallistu keskusteluun

Eniten luetut keskustelut alueella

Huomaa, että kuka tahansa voi lisätä palveluun millaista sisältöä tahansa. Myöskään kaikki mainoksissa olevat tuotteet eivät ole gluteenittomia. Ylläpitäjä ei voi vastata sisällön oikeellisuudesta ja olet aina itse vastuussa siitä mitä suuhusi laitat. Jos huomaat ilkivaltaa tai gluteenipitoisia sisältöjä, ilmoita siitä ylläpitäjälle.

©2024 Glu.fi
Tietoa palvelustaUutisetKäyttöehdotKerro kaverilleOhjeet ja säännötIn englishLähetä palautettaSähkönsäästö ‐ Made ❤ Helsinki ‐ 0,011s