Valion valmiskeitot

Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!
<< Alkuun < Edelliset
Seuraavat > Loppuun >>
  • Pulla 267 viestejä7.3.2009 20:31

    Ihmettelen, mihin monissa valmisruuissa tarvitaan viljaperäisiä aineita, kun ilman luulisi pärjäävän. Tuossa kasvissosekeitossakin on vehnäperäisiä, vaikka gluteenittomia kai ovatkin. Itse tekemällä saa tietenkin parempia ja turvallisempia, mutta kun ei aina jaksa ja ehdi. Mutta esim. porkkanasosekeitto itse tehtynä on hyvää. - Ei taida Apetit-eineksissäkään olla gluteeniton-merkintöjä?

  • Ankka 11 viestejä3.3.2009 11:36

    Jezu... Juu...
    En vaan tiennyt toimiiko tällä palstalla HTML muotoilu.

  • Mainos

  • milla 412 viestejä3.3.2009 05:45

    http://www.apetit.fi/default.aspx?id=14&a=1&b=2&c=3&view=product Tää on niiiin hyvää keittoa !

  • Jezu  Ylläpitäjä3.3.2009 00:28

    Ankka, tervetuloa palveluun Ja vinkkinä, että noiden linkkien ympärille kun laittaa ja , niin saa niistä tuollaisia toimia linkkejä. Eli näin: linkki

    Täältä löytyy lisätietoa:

    Tekstin muotoilu

    Keliaakikko vm. -07 / Celiac since -07

  • Pulla 267 viestejä2.3.2009 23:26

    Valion mainoksessa tuossa sivussa näyttää olevan "gluteiinittomat tuotteet". Niinhän se ennen taisi olla.

  • Ankka 11 viestejä2.3.2009 21:51

    On kyllä totta, että valio tiedottaa tuoteselosteissa jotenken oudosti ja huonosti tuon gluteenittomuuspolitiikan.
    Yleensä netistä löytyy vähän selkeämmin, Lainaus valion netistä:
    "Ravitsemukselliset ominaisuudet:
    Gluteeniton
    Luontaisesti gluteeniton"

    Tai katso vaikka itse;
    http://www.valio.fi/portal/page/portal/Valio/Tuotteet_ja_Uutuudet/Tuoteryhma/Tuote?t_ryhma=RUOKAKEITOT&productId=4636&t_nimi=Valio+Viola+kasvissosekeitto%2C+1L%2C+HYLA&tuory=2444

    Paljon selkeämpää :]

  • Pulla 267 viestejä1.3.2009 22:29

    Tutkin kaupassa Valion valmiskeittoja, esim. kasvissosekeittoa. Purkissa ei lukenut gluteeniton, vaikka en löytänyt tuoteselosteesta mitään kiellettyä. Jotenkin sitten ajattelen, että kun valmistaja ei ilmoita, mahtaako olla kovin tarkkakaan valmistuksen kanssa, vaikka vähän gluteenia lipsahtaisi sekaan. - Muutenkin olen yllättynyt Valion huonosta tiedotuksesta.

<< Alkuun < Edelliset
Seuraavat > Loppuun >>

Tule mukaan keliaakikoiden omaan yhteisöön Glu.fi:hin – täysin ilmaiseksi!

Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!

Osallistu keskusteluun

Eniten luetut keskustelut alueella

Huomaa, että kuka tahansa voi lisätä palveluun millaista sisältöä tahansa. Myöskään kaikki mainoksissa olevat tuotteet eivät ole gluteenittomia. Ylläpitäjä ei voi vastata sisällön oikeellisuudesta ja olet aina itse vastuussa siitä mitä suuhusi laitat. Jos huomaat ilkivaltaa tai gluteenipitoisia sisältöjä, ilmoita siitä ylläpitäjälle.

©2024 Glu.fi
Tietoa palvelustaUutisetKäyttöehdotKerro kaverilleOhjeet ja säännötIn englishLähetä palautettaSähkönsäästö ‐ Made ❤ Helsinki ‐ 0,03s