Epäily ihokeliakiasta

Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!
<< Start < Previous
Next > End >>
  • Martzy 2 messages11/15/2018 12:53 PM

    Hei!
    Olen kärsinyt jo nuoresta asti kiusallisesta, kutisevasta ihottumasta. Ihoa on hoidettu milloin milläkin voiteella yms. Eikä koskaan ole mitään gluteeniin liittyvää kokeista löydetty.
    Nyt kävimme poikani omalääkärillä ja nopeasti ohimennen näytin ihottumaa hänelle. Hän tuumasi heti että näyttää ihan ihokeliakialta, mikä oli yllätys itselleni.
    Olen omatoimisesti syönyt nyt työssäni gluteenittoman ruuan 3 viikon ajan ja iho on alkanut voimaan huomattavasti paremmin.
    Kotona olen jatkanut norm. Ruoan syöntiä sen vuoksi että kun jossain vaiheessa pääsen lääkärille koepalan ottoa varten, ei tulokset ole virheelliset.
    Nyt lähinnä kiinnostaa että millaisia sivuoireita voi tulla jos siirtyy pikkuhiljaa kokonaan gluteenittomaan ruokavalioon? Suolen toiminta on ainakin hidastunut ja ummetusta on välillä, mutta voiko jotain muuta haittaa tulla?

<< Start < Previous
Next > End >>
Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!

Join the discussion

The most read discussions in category

Notice that anyone can add any kind of content into service. Also all advertised products are not gluten-free. Administrator is not responsible and you take full responsibility what you eat. If you notice vandalism or contents that include gluten, please notify the admistrator.

©2024 Glu.fi
Service infoNewsTerms of serviceTell friendHelp and rulesSuomeksiFeedbackSähkönsäästö ‐ Made ❤ Helsinki ‐ 0,009s