Geenimanipuloitu ruoka

Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!
<< Start < Previous
Next > End >>
  • Suviih  629 messages07/08/2010 2:57 PM

    Miten on, kuinka moni olisi valmis syömään geenimanipuloitua vehnää, ohraa ja ruista, mikäli geenimanipulaation avulla näistä viljoista saataisiin aikaan keliaakikoille sopivat versiot?
    Aika teoreettista, mutta kuka tietää jos joku päivä tämmöinenkin tilanne tulisi vastaan.

    Gluteenittomia leivontaohjeita: http://www.gluteenitontaleivontaa.fi
    Blogin Facebook-sivut:
    https://www.facebook.com/gluteenitontaleivontaa

  • Tallulah 476 messages07/08/2010 5:30 PM

    Tuskin mun kantani muuttuisi nykyisestä. Ostan luomua ja lähiruokaa aina kun se on mahdollista, ja koska olen 3/4 iästäni ollut keliaakikko, ei se vehnän syönti mulle mikään autuaaksi tekevä olisi. Ymmärrän jos tuore keliaakikko haluaisi näin tehdä, mutta mulle se ei toisi mitään lisää, ja sotisi vielä mun arvomaailmaani vastaan.

    Uskon että ennen kuin tuo tapahtuu, on se rokote tai joku gluteeninhajottajapilleri keksitty. Tosin mulle aivan sama vaikkei koskaan keksittäisikään, em. syistä johtuen.

  • Jezu  Admin07/08/2010 7:37 PM

    Hyvä kysymys. Todennäköisesti saattaisin baari-illan jälkeen sortua geenimuunneltuun lihapiirakkaan

    Jos olisi valittavana gluteeniton leipä tai geenimuunneltu vehnäleipä, niin todennäköisesti päätyisin gluteenittomaan. Ruisleivän osalta voisi tehdä tiukkaa.

    Keliaakikko vm. -07 / Celiac since -07

<< Start < Previous
Next > End >>
Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!

Join the discussion

The most read discussions in category

Notice that anyone can add any kind of content into service. Also all advertised products are not gluten-free. Administrator is not responsible and you take full responsibility what you eat. If you notice vandalism or contents that include gluten, please notify the admistrator.

©2024 Glu.fi
Service infoNewsTerms of serviceTell friendHelp and rulesSuomeksiFeedbackSähkönsäästö ‐ Made ❤ Helsinki ‐ 0,009s