Gluteenittomat hampurilaissämpylät

Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!
<< Start < Previous
Next > End >>
  • keliaakikko97 107 messages07/16/2009 2:04 PM

    Saako mistään gluteenittomia hampurilaissämpylöitä? Ei siis välmiita hampurilaisia vaan pelkkiä sämpylöitä jotka voi täyttää itse.

    Elämässä ei ole pakko kun kuolla!... ja noudatta gluteenitonta ruokavaliota.

  • Suviih  629 messages07/16/2009 5:00 PM

    Niitä oli myynnissä joskus varmaan 10v. sitten, taisivat olla Moilasen valmistamia, mutta enää en ole missään niitä nähnyt.

    Gluteenittomia leivontaohjeita: http://www.gluteenitontaleivontaa.fi
    Blogin Facebook-sivut:
    https://www.facebook.com/gluteenitontaleivontaa

  • Ad

  • keliaakikko97 107 messages07/16/2009 5:33 PM

    10v. sitten myydyistä tuotteista ei taida olla enää hyöttyä.

    Elämässä ei ole pakko kun kuolla!... ja noudatta gluteenitonta ruokavaliota.

  • Reetta  719 messages07/16/2009 5:45 PM

    Moilas-sivujen mukaan tuo sämpylä on suurkeittiötuote nykyään.
    Frian sivujen mukaan heidän valikoimistaan löytyisi gluteeniton hampparisämpylä. Kaupasta en ole edes katsellut, löytyykö pakastekaapista.
    Meikän hampparikiintiö täyttyy, kun pari-kolme kertaa vuodessa käy valmiin hampurilaisen Hesburgerilla syömässä

  • Tepa 20 messages07/16/2009 5:45 PM

    Itse oon tehny ns. "hampurilaisia" silleen että teen ite jauhelihapihvit ja sitten isken moilasen sämpylän väliin ja muut täytteet väliin

    Jauhelihapihvejäki on tullu tehtyä yleensä reilusti kerralla niin saa pakastettua eli samaan aikaan kun pakastesämpylän ottaa niin samalla tulee pakkasesta pihvikin ja pian on hampurilainen valmis!!

    Itsekin olen "etsinyt" noita valmiita ihan hampurilais sämpylöitä muttei vielä ole vastaan tullut...

  • Izmo 19 messages07/17/2009 12:07 AM

    Ruotsissa noita oli montaa sorttia. En muista merkkiä, jäi mieleeni siitä kun paketissa luki "Hamburgers" tms. ja hintakin oli kohtuullinen. No eihän siellä mitään muuta kuin sämpylä ollut. Haaparannan ICAsta ainakin saa.

<< Start < Previous
Next > End >>
Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!

Join the discussion

The most read discussions in category

Notice that anyone can add any kind of content into service. Also all advertised products are not gluten-free. Administrator is not responsible and you take full responsibility what you eat. If you notice vandalism or contents that include gluten, please notify the admistrator.

©2024 Glu.fi
Service infoNewsTerms of serviceTell friendHelp and rulesSuomeksiFeedbackSähkönsäästö ‐ Made ❤ Helsinki ‐ 0,012s