Jytte-jauhojen paremmuus?

Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!
<< Start < Previous
Next > End >>
  • KattiMatikka 271 messages03/27/2011 4:21 PM

    Ovatko innokkaasti leipojat huomanneet, että Jytte jauhot olisivat leipoutumisominaisuuksiltaan joten parempia?

    Tuli vaan ihan mieleen, että millaisia kokemuksia ihmisillä on Itse olen käyttänyt vähän kaikenlaisia jauhoja.

  • Suviih  629 messages03/27/2011 5:20 PM

    Jytte-jauhoissa on psylliumia mukana, joten tästä syystä jauhot leipoutuvat mielestäni hieman paremmin kuin sellaiset, joissa psylliumia ei ole.

    Itse en oikein pidä Jytte-jauhojen mausta, joten en yleensä käytä niitä yksistään vaan sekoitan muiden jauhojen kanssa. Lähinnä leipiin tulee käytettyä, makeissa leivonnaisissa maku puskee mielestäni liiaksi läpi. Kerran olen syönyt vaaleasta Jytte-jauhosta tehtyä täytekakkua ja ei kyllä tehnyt mieli ottaa lisää, sen verran outo oli maku.

    Gluteenittomia leivontaohjeita: http://www.gluteenitontaleivontaa.fi
    Blogin Facebook-sivut:
    https://www.facebook.com/gluteenitontaleivontaa

  • Ad

  • peekoo 26 messages03/27/2011 10:41 PM

    Minä en oo ikinä ostanut Jytte-jauhoja. Oon kyllä maistanut niistä tehtyjä leivonnaisia, joissa on ollut muitakin jauhoja seassa. En pitänyt mausta. Psylliumia saa erikseenkin ostettua ja sitä voi lisätä sitten itse leipomuksiin.

  • Ninni 114 messages03/28/2011 8:46 AM

    Itse en ole vielä kyseisiä jauhoja ehtinyt kokeilla, sen verran tuore keliaakikko olen. Järjestin kuitenkin yhden tilaisuuden, jossa tarjoilusta vastasi pitopalvelu. He tarjosivat gluteenittomia karjalanpiirakoita, joita olivat itse leiponeet. Piirakat olivat todella hyviä ja kysyessäni niiden reseptiä sain vastauksen, että piirakat on tehty ihan samoin kuin "tavalliset" karjalanpiirakat, mutta jauhoina Jytte-jauhot. Minulle kyseiset piirakat maistuivat todella hyvin!

  • Pulla 267 messages03/28/2011 12:12 PM

    Jyttejauhoista tulee tosi hyvä kakkupohja!

  • lorangil 82 messages03/31/2011 1:05 AM

    Letut on helppo tehdä jytte-jauhoista. Maku voi joissain leipomuksissa olla hiukan vahva, joten yleensä käytän myös vain osittain jytteä taikinoihin.

  • kartsa22 13 messages05/05/2011 9:04 PM

    Minäkin olen leiponut kaikenlaisia leivonnaisia Jyttestä, olen kai sitten jo niin tottunut näihin gluteenittomiin makuihin, etten huomaa mitään outoa makua Jytteleivonnaisissa. Hyviä ne on!

  • Ad

  • omnom 8 messages11/20/2011 7:50 PM

    Ainakin hyvät pullat jyttejauhoista tulee..

<< Start < Previous
Next > End >>
Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!

Join the discussion

The most read discussions in category

Notice that anyone can add any kind of content into service. Also all advertised products are not gluten-free. Administrator is not responsible and you take full responsibility what you eat. If you notice vandalism or contents that include gluten, please notify the admistrator.

©2024 Glu.fi
Service infoNewsTerms of serviceTell friendHelp and rulesSuomeksiFeedbackSähkönsäästö ‐ Made ❤ Helsinki ‐ 0,016s