Mainokset Glu.fi:ssä

Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!
<< Start < Previous
1 2 3 4
Next > End >>
  • Sussu 97 messages04/07/2009 5:28 PM

    Heiii...mainoksethan vaan komistaa näitä sivustoja...! Klikkailtu on ja hyötyäkin on ollut. Emmää tiiä miten ne vois ees ketään kiusata?

  • kaija 38 messages04/07/2009 5:23 PM

    Mainokset ovat aivan OK! Tosi hyvä, jos niistä on hyötyä sivuston ylläpidolle. Jos jota kuta häiritsee, pitäköön katseensa tiiviisti asiatekstissä...
    Itse olen mennyt esim. valionsivuille niiden kautta.

  • Ad

  • glenni 58 messages04/07/2009 10:16 AM

    Eiköhän noita mainoksia ole jokaisella sivustolla (myös Hesarilla), eli eivät haittaa. Hyvä vain jos niillä saa katettua ylläpitoa.

  • Kari 364 messages04/07/2009 1:45 AM

    Asia tiedetään, minusta ihan OK. Muutenhan homma ei edes pysty pyöriin. Minulta vihreää valoa

    Olin tänään läheisen ala-asteen siis koulu tapahtumassa. Thaimaalainen rouva tarjoili riisikääröja, vihannesta ja jauhelihaa, kaikki gluteenitonta. Oli hyvä lounas.

  • Jezu  Admin04/07/2009 1:21 AM

    Moni on varmaankin huomannut mainoksia näillä sivuilla. Mainokset ovat sivuilla siksi, että niillä saan hieman katettua ylläpidon kustannuksia ja toisaalta osa niistä liittyy keliakiaan.

    Mitä mieltä te olette mainoksista? Oletteko klikkailleet niitä? Häiritsevätkö ne? Onko niistä ollut hyötyä? Onko mainoksissa ollut jotain sivustolle sopimatonta?

    Kaikki palaute on tervetullutta palvelun kehittämisen kannalta

    Keliaakikko vm. -07 / Celiac since -07

<< Start < Previous
1 2 3 4
Next > End >>
Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!

Join the discussion

The most read discussions in category

Notice that anyone can add any kind of content into service. Also all advertised products are not gluten-free. Administrator is not responsible and you take full responsibility what you eat. If you notice vandalism or contents that include gluten, please notify the admistrator.

©2024 Glu.fi
Service infoNewsTerms of serviceTell friendHelp and rulesSuomeksiFeedbackSähkönsäästö ‐ Made ❤ Helsinki ‐ 0,01s