Mysteeri-sämpylä

Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!
<< Start < Previous
Next > End >>
  • korpirisukko 27 messages05/08/2014 8:32 PM

    Hei,
    kenen valmistajan on sellainen sämpylä, jossa on auringonkukan siemeniä päällä? Sain sellaisen Lappeenrannan Sokos hotellissa sijaitsevassa Casanova-ravintolassa. Tilanne oli jäykkä työtilaisuus, niin en voinut tarjoilijalta kysyä sitä. Gluteenittomuus oli huomioitu, koska ennakkotilaus. Se sämpylä oli kuitenkin hyvää, nyt mietin mistä saisin lisää.

  • Reetta  719 messages05/09/2014 7:29 AM

    Nuo on ilmeisesti Rollfoodsin sämpylöitä ja ovat tosi hyviä, kuten muutkin Rollfoodsin tuotteet.

    Käsittääkseni tuotteita ei ole myynnissä missään, vaan ovat vain "ammattilaislle" eli ravintoloille ym. saatavissa.

    Harmi.

  • Ad

  • Tallulah 476 messages05/09/2014 9:01 AM

    Rollfoodsilla on auringonkukkasämpylä. Ei ole vähittäismyynnissä, mutta ainahan voi kysyä vaikka lähimmästä Prismasta jos sitä tilaisivat. Minä kysyin ja vastaus oli "kiitos palautteesta, meillä on sitä ja tätä gluteenitonta sämpylää myynnissä".

  • Mampu 121 messages05/09/2014 1:48 PM

    Kannattaa kysyä ostomahdollisuutta suoraan Roll Foodsilta, jos olet valmis ostamaan suuremman erän kerralla.

    Tiedustelin itse kerran mahdollisuutta ja tässä ystävällinen vastaus:

    "Varastomme sijaitsee osoitteessa

    Oy KWH Freeze Ab
    Viinikankaari 6
    01531 Vantaa

    Tilaaminen tapahtuu niin, että annatte tilauksenne suoraan meille joko puhelimitse p. 010 423 3550 tai sähköpostilla osoitteeseen tilaukset@rollfoods.fi. Tilaus pitää antaa viimeistään noutopäivää edeltävänä työpäivänä. Tilaus noudetaan siten, että KWH Freezelle saapuessanne menette asiakaspalveluun, ja kerrotte että teille on Rollfoodsin nouto yrityksenne nimellä. Asiakaspalvelusta ohjataan teidät oikealle nouto-ovelle.

    Laskutamme teitä suoraan, ohjetukkuhinnoin. Hinnastomme löydätte liitteestä ja tietoa tuotteistamme nettisivuiltamme www.rollfoods.fi. "

    Ahneuksissamme ostimme liian ison määrän kerralla, joten tytär ehti kyllästyä tuotteisiin ja loput menivät roskiin oltuaan pakastimen tukkona lähes vuoden. Myös pakasteiden kuljettaminen kesäaikaan oli aika haastavaa

  • Jezu  Admin05/09/2014 8:37 PM

    Olisiko kyseessä tämä?

    Rollfoods: Auringonkukkaäsämpylä 70 g

    Keliaakikko vm. -07 / Celiac since -07

  • Sannipanni 3 messages05/09/2014 10:04 PM

    Yyh, noi Rollfoodsit on tosi ankeita mun mielestä. Niitä on työpaikkaruokalassa, ja ne on ihan sahanpurua! En tiedä oisko parempia mikrossa sulatettuina, mutta huoneenlämmössä itsestään sulaneina on kyllä kamalia.

  • korpirisukko 27 messages05/10/2014 9:45 AM

    Jezu kirjoitti:
    Olisiko kyseessä tämä?

    Rollfoods: Auringonkukkaäsämpylä 70 g

    Juurikin tämä. Kiitokset ohjeista, nyt ainakin tiedän mitä söin ja mistä voisin saada lisää.

  • Ad

  • Tallulah 476 messages05/13/2014 9:56 AM

    Itse kysyin Rollfoodsilta puolisen vuotta sitten, eikä mulle sanottu että olisi mahdollista ostaa heiltä suoraan. Ainoastaan että voi kysyä jos vaikka oman paikkakunnan Prisma tilaisi niitä.

<< Start < Previous
Next > End >>
Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!

Join the discussion

The most read discussions in category

Notice that anyone can add any kind of content into service. Also all advertised products are not gluten-free. Administrator is not responsible and you take full responsibility what you eat. If you notice vandalism or contents that include gluten, please notify the admistrator.

©2024 Glu.fi
Service infoNewsTerms of serviceTell friendHelp and rulesSuomeksiFeedbackSähkönsäästö ‐ Made ❤ Helsinki ‐ 0,028s