LG1982 165 messages – 05/31/2010 4:19 PM
Jälleen se aika vuodesta... pyörä pitäisi saada huoltoon, mutta aina niin palvelualttiit huoltoliikkeet ehdottaa vain samaa: "etkö se voisi viedä sitä jonnekin muualle?"
eli vinkkejä Helsingin/ pääkaupunkiseudun pyörähuolloista, joissa homma toimii ja mielellään kohtuu hintaan.
Supersonic 5 messages – 09/05/2010 2:41 PM
Sama ongelma mulla. Itse olen jonkun verran opetellut huoltamaan pyörää itse. Vaihdoin juuri vaihdevaijerin ja mm. renkaat vaihdan itse. Veisin kyllä mielummin huoltoon, jos löytäisin edullisen ja sellaisen, jossa oikeasti homma hoidettaisiin kohtuuajassa.
Reetta 719 messages – 09/05/2010 6:19 PM
Kannattaisikohan kysellä, onko paikkakunnalla työttömien/nuorten työpajaa, jossa tehdään polkupyörähuoltoja ?
Omalla paikkakunnallani on Nuorten työpaja, joka tekee pyörähuoltoja - ja varmaan edullisemmin kuin varsinainen pyörähuoltola.
Only registered users can participate discussion. If you do not have a user account, please register. It's fast and free! If you have already registered, please log in at the top right menu.
Notice that anyone can add any kind of content into service. Also all advertised products are not gluten-free. Administrator is not responsible and you take full responsibility what you eat. If you notice vandalism or contents that include gluten, please notify the admistrator.