Ravintola Satkar

Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!
<< Start < Previous
Next > End >>
  • KatjaRa 51 messages02/02/2010 8:21 PM

    Onko kenelläkään kokemuksia Helsingin Kampissa sijaitsevasta nepalilaisesta ravintola Satkarista? Olisin torstaina menossa sinne tyttöporukan kanssa.

    Naan-leipä ei tietenkään käy, mutta onko nepalilainen ruoka noin yleensä gluteenitonta?

    Oikotie matkan mutkistaa.

  • finnishredder 9 messages02/14/2010 12:52 PM

    Moro!

    Toivottavasti Satkarin ruoka maistui, siellä nimittäin saa vallan herkullista gluteenitonta safkaa! Muistaa vain mainita tarjoilijalle asiasta ja kannattaa pyytää naan-leivän sijasta papadameja kyytipojaksi. Todella herkullista ruokaa ja aina on pötsi täynnä kun Satkariin on tullut mentyä...

    Muita vastaavia nepali/intia -osaston hyviä ravintoloita Helsingistä joita voisin suositella on Gandi joka sijaitsee Töölössä. Gandissa tekevät mielettömän hyvää ruokaa, ja tarjoilijan sanoman mukaan kaikki heidän ruokansa ovat gluteenittomia (toki aina kannattaa varmistaa ja mainita asiasta). Kertaakaan ei ole tullut oireilua Satkarin tai Gandin keikan jälkeen.

    Eiku syömään!

  • Ad

  • Tallulah 476 messages02/14/2010 5:24 PM

    Intialaiseen ruokaan liittyen... onko kukaan Suomesta löytänyt kotiin ostettavia pappadumseja? Muualla maailmassa olen sellaisia nähnyt, niitä vähän kasteltiin vedellä ja laitettiin mikroon joksikin aikaa.

  • KatjaRa 51 messages02/14/2010 7:31 PM

    Kiitos tiedosta, mutta ikäväkseni en päässytkään tuolloin nauttimaan Satkarin ruoasta, kun sairastuin inhaan vatsatautiin.. Mutta täytyypä mennä kokeilemaan toisen kerran, kun noin kehuit.

    Oikotie matkan mutkistaa.

  • Viveka 127 messages02/14/2010 10:27 PM

    Eipä ole tullut vastaan noita papadumseja. Tutkiskelin hieman asiaa ja löysin Ruotsin Santa Marian sivuilta tämän: Papadums

    Ei ole Suomen valikoimassa, mutta laitampa piruuttani kyselyn Santa Marialle. Olen aiemmin kysynyt täysmaissisista soft tacoista. Sain vastaukseksi, että sen vuoksi ei ole valikoimassa, kun niiden kysyntä on niin vähäistä. Varmaan on kysyntä vähäistä, kun ei ole tarjontaa . Saapa nähdä mitä vastaavat tällä kertaa.

    ~ Gluten-free personality since 2004 ~

  • Viveka 127 messages02/15/2010 4:49 PM

    Ja vastaus Santa Marialta:

    "Meillä oli papadumsit markkinoilla monta vuotta, Sitten ne lopetettiin, kun eivät menneet kaupaksi. Tuskin enää otetaan takaisin valikoimaan. Ruotsissa menee vähän paremmin myynnin kanssa."

    Pitänee Ikean reissulla ottaa matkaan Ruotsista myös papdumseja...

    ~ Gluten-free personality since 2004 ~

  • tytti 34 messages03/15/2010 1:12 PM

    Itse olen mieletön intialaisen ruoan fani!
    Olen käynyt mm. Helsingissä Namaskaar-ravintoloissa. Lähes kaikki ruoat ovat merkattu gluteenittomiksi (ja myös OVAT)!
    Papadumseja saa hyvin halvalla Hämeentiellä (ja lähiympäristössä) olevista intialaisista ja muista lähi-idän tai aasialaisista kaupoista. Kannattaa vaan katsoa ettei ole käytetty asafoetida-nimistä maustetta, luin jostain että siihen sekoitetaan usein vehnäjauhoja aasian maissa ilman että asiasta mainitaan.

<< Start < Previous
Next > End >>
Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!

Join the discussion

The most read discussions in category

Notice that anyone can add any kind of content into service. Also all advertised products are not gluten-free. Administrator is not responsible and you take full responsibility what you eat. If you notice vandalism or contents that include gluten, please notify the admistrator.

©2024 Glu.fi
Service infoNewsTerms of serviceTell friendHelp and rulesSuomeksiFeedbackSähkönsäästö ‐ Made ❤ Helsinki ‐ 0,011s