Saarioisten broileripyörykät nykyään gluteeniottom

Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!
<< Start < Previous
Next > End >>
  • Juhis 3 messages02/27/2021 6:17 PM

    Huomasin kaupassa asioidessani, että Saarioisten broileripyörykät ovat nykyään gluteenittomia. Joskus aikaisemmin ne ovat sisältäneet vehnäisiä korppujauhoja, mutta näköjään ne on jätetty pois tai korvattu jotenkin. Kiva juttu, aikaisemmin olen tiennyt vain Kivikylän gluteenittomista broileripyöryköistä, jotka olivat selkeästi kalliimpia kilohinnaltaan. Saarioiset halvimmasta päästä.

    Tämä saa miettimään että jos Saarioinen kykeni tekemään broileripyöryköistään gluteenittomia niin miksi kaikki muutkin eivät korppujauhoja jätä pois tai korvaa muulla. Taidanpa laitella tästä palautetta valmistajille. Kehotan myös muitakin tähän.

  • Marsi 1 message03/19/2021 3:40 PM

    Tätä samaa asiaa oon miettiny myös laktoosittomien tuotteiden kohdalla!! Miks ei onnistu muissa maku versioissa? Hyvä olis jos muutkin yritykset miettisi tätä että korvata/ jättää pois ne tuotteista! Kokeilitko jo pyöryköitä?

  • Juhis 3 messages03/21/2021 9:13 PM

    Joo oon syöny, hyviä ovat.

<< Start < Previous
Next > End >>
Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!

Join the discussion

The most read discussions in category

Notice that anyone can add any kind of content into service. Also all advertised products are not gluten-free. Administrator is not responsible and you take full responsibility what you eat. If you notice vandalism or contents that include gluten, please notify the admistrator.

©2024 Glu.fi
Service infoNewsTerms of serviceTell friendHelp and rulesSuomeksiFeedbackSähkönsäästö ‐ Made ❤ Helsinki ‐ 0,033s