VAROITUS: Rainbow Chicken Tikka Masala

Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!
<< Start < Previous
Next > End >>
  • Jezu  Admin05/24/2011 1:16 PM

    "Kivana" yllätyksenä tänään ostaessani kyseisen, gluteenittomaksi merkityn valmisruoan S-Marketista, löytyi riisin seasta n. 10cm pätkä spagettia. Voisi olettaa, ettei kyseessä ole gluteeniton spagetti. Olen ilmoittanut asiasta Inexille ja Keliakialiittoon.

    Asian selvittämisen ajan kannattanee jättää kyseisen sarjan valmisruoat väliin, itse ainakin teen niin.

    Keliaakikko vm. -07 / Celiac since -07

  • carietta 72 messages05/24/2011 4:26 PM

    Kiitokset tiedosta! Empä maistakaan kyseisiä valmisruokia.

  • Ad

  • Jezu  Admin05/25/2011 6:09 PM

    Laitoinpa tästä nyt kuvan tänne, kun Inex Partners ei ole vaivautunut yli 24 tuntiin vastaamaan reklamaatioon. Eli tämän näköisten pakettien kanssa kannattaa olla tarkkana.

    Kuva: Kiva yllätys "gluteenittomassa" Chicken Tikka Masalassa.

    Keliaakikko vm. -07 / Celiac since -07

  • ponipimu 239 messages05/26/2011 12:08 AM

    todennäköisesti saat pahoittelupostia ja 10e lahjakortin.

  • Jontsa 67 messages05/26/2011 1:05 AM

    Oho, toi on jo aika paha. Mulla oli viimeksi Fazerin Suffeli puffi -pussissa yksi ihan erilainen suklaapäällysteinen makeinen seassa, sain korvaukseksi peräti neljä pientä suklaapatukkaa

  • Jezu  Admin05/27/2011 12:06 AM

    ponipimu kirjoitti:
    todennäköisesti saat pahoittelupostia ja 10e lahjakortin.

    Oikein arvattu. Tänään tuli 10 euron lahjakortti S-ketjun toimipaikkoihin. Ilmoittivat myös selvittävänsä asiaa valmistajan kanssa. Niin ja olivat tietenkin kovin pahoillaan "harmista." Jos olisin erehtynyt haukkaamaan spagettia, en luokittelisi jälkiseuraamuksia pelkäksi harmiksi.

    Keliaakikko vm. -07 / Celiac since -07

<< Start < Previous
Next > End >>
Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!

Join the discussion

The most read discussions in category

Notice that anyone can add any kind of content into service. Also all advertised products are not gluten-free. Administrator is not responsible and you take full responsibility what you eat. If you notice vandalism or contents that include gluten, please notify the admistrator.

©2024 Glu.fi
Service infoNewsTerms of serviceTell friendHelp and rulesSuomeksiFeedbackSähkönsäästö ‐ Made ❤ Helsinki ‐ 0,012s