Dublin?

Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!
<< Alkuun < Edelliset
Seuraavat > Loppuun >>
  • KattiMatikka 271 viestejä5.5.2009 10:31

    Onkohan joku eksynyt Dubliniin ja testaillut paikkakunnan ruokatarjontaa. Olen sen verran asioita selvittänyt, että keliaakikoita on suhteellisesti enemmän kuin muualla Euroopassa ja gluteenittomuus/keliakia on maassa tuttua. Mutta mites käytännössä? Ravintolalistan sai paikallisesta liitosta.

  • glenni 58 viestejä5.5.2009 12:32

    Kävin Dublinissa jokunen vuosi sitten ja ei se ainakaan ihan tavallisessa pubissa ollut kovin tuttu käsite. Tilasin nimittäin epähuomiossa hampurilaisen ja painotin, että pitää olla gluteeniton. No ei ollut, eikun keittöön takasin ja sitten tavaamaan mitä EI saa olla, lopputuloksena salaatti

    Eipä tullut käytyä kyllä kuin kahdessa eri pubissa syömässä ja sitten hotellilla, koska oli työkeikka. Hotellilla toimi hyvin. Niin ja Jamesonin tislaamossa.

  • Hanna 26 viestejä21.5.2009 18:17

    Ainakin itse päädyin reissullani sellaiseen pubiin, jossa tarjoilija suositteli suoraan kalaa. Sitä oli kuulema ennenkin tarjoiltu keliaakikoille ja olivat olleet tyytyväisiä. Hän oli siis jonkin verran kartalla asiassa.

    Toisessa paikassa keskustelin pitkään hampurilaisesta, tarjoilija väitti sen sopivan hienosti keliaakikolle. Annos paljastui pihviksi lisukkeineen, eli siis hampurilainen ilman leipää. Hämmentävää..

<< Alkuun < Edelliset
Seuraavat > Loppuun >>

Tule mukaan keliaakikoiden omaan yhteisöön Glu.fi:hin – täysin ilmaiseksi!

Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!

Osallistu keskusteluun

Eniten luetut keskustelut alueella

Huomaa, että kuka tahansa voi lisätä palveluun millaista sisältöä tahansa. Myöskään kaikki mainoksissa olevat tuotteet eivät ole gluteenittomia. Ylläpitäjä ei voi vastata sisällön oikeellisuudesta ja olet aina itse vastuussa siitä mitä suuhusi laitat. Jos huomaat ilkivaltaa tai gluteenipitoisia sisältöjä, ilmoita siitä ylläpitäjälle.

©2024 Glu.fi
Tietoa palvelustaUutisetKäyttöehdotKerro kaverilleOhjeet ja säännötIn englishLähetä palautettaSähkönsäästö ‐ Made ❤ Helsinki ‐ 0,009s