Ei päästy kurssille :(

Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!
<< Start < Previous
Next > End >>
  • Ronjuska 60 messages05/09/2012 9:04 PM

    higga kirjoitti:
    Ei mekään Mä luulin, et juuri hiljakkoin sairastuneet olis päässyt, meillä kun tätä keliaakikkoarkea on takana jo kauemmin, muuta nyt lapsukainen olisi "tarpeeksi iso" tällaiseen.

    Jos jotain positiivista, niin nyt ainakin keliakialiitto sai viestin, että pienillekin kannattaa järjestää, halukkaita kun tuntuu olevan!!

    Niin hyvä kai se sitten on, että hakijoita riittää. Tietävät tosiaan, että tarvetta olis enemmän. Tekin jäitte sitten "jonoon" seuraavalle kurssille, eikö? Tuntuu, että mininukkaritoimintaan on kuitenkin matkaa. Noh, tästä eteenpäin pettymyksestä huolimatta

  • higga 209 messages05/09/2012 5:12 PM

    Ei mekään Mä luulin, et juuri hiljakkoin sairastuneet olis päässyt, meillä kun tätä keliaakikkoarkea on takana jo kauemmin, muuta nyt lapsukainen olisi "tarpeeksi iso" tällaiseen.

    Jos jotain positiivista, niin nyt ainakin keliakialiitto sai viestin, että pienillekin kannattaa järjestää, halukkaita kun tuntuu olevan!!

  • Ronjuska 60 messages05/08/2012 10:30 PM

    Ei sitten juu onnistanut lapsi/vanhempi sopeutumisvalmennuskurssin kanssa. Olin niin toiveikas mut halukkaita oli niin paljon. Järjestävät kuulemma uuden kurssin tammikuussa. Se nyt tuntuu hyvin kaukaiselta ja keliakian kanssakin on sitten jo eletty liki vuosi. Nyt olis ollut ajoitus tosi hieno. Jonossa varmaan sitten meni kauemmin sairastaneet edelle. Vertaistuen vuoksi olisi ollut hienoa päästä. Noh, sairaushan on ja pysyy, joten tilaisuuksia tulee varmaan uusia...

<< Start < Previous
Next > End >>
Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!

Join the discussion

The most read discussions in category

Notice that anyone can add any kind of content into service. Also all advertised products are not gluten-free. Administrator is not responsible and you take full responsibility what you eat. If you notice vandalism or contents that include gluten, please notify the admistrator.

©2024 Glu.fi
Service infoNewsTerms of serviceTell friendHelp and rulesSuomeksiFeedbackSähkönsäästö ‐ Made ❤ Helsinki ‐ 0,008s