Gluteenitonta Mallorcalla?

Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!
<< Alkuun < Edelliset
Seuraavat > Loppuun >>
  • Viljafani 9 viestejä17.2.2017 20:03

    Onko kellään melko tuoreita kokemuksia keliaakikon lomailusta Mallorcalla? Nyt on kiinnostuksen kohteena erityisesti Santa Ponsa ja siellä Casablanca-(huoneisto)hotelli lähiympäristöineen.

  • paivi63 13 viestejä27.2.2017 15:00

    Viime syksynä lomailin Mallorcalla Palman kaupungissa. Ruokakokemukset vaihtelevia, mutta yleensä keliakia ja sen vaatima tarkkuus tiedettiin. Kerran kävi niinkin, ettei minulle terassiravintolassa voitu tarjota mitään kontaminaation takia. Toisaalta parikin kertaa kokki ( ainakin sanoi) vaihtavansa paistoöljyn tehdäkseen minulle sopivan ruuan ja italialaisravintolasta sai jopa gluteenittoman oluen! Suurin pulma ovat kokemukseni mukaan öljyssä paistetut vihannekset, sillä samassa öljyssä paistetaan myös leivitetyt asiat. Siksi esim. suosikkiruoka paella on lähtökohtaisesti ei- gluteeniton Mutta sain siis sitäkin, kun kovasti halusin ja kokilla ei ollut liian kiire. Ei oikeastaan tartte edes kielikäännöstä, "sin gluten" tuntui olevan tiedossa.

  • msr 1 viesti16.3.2017 15:00

    Heips, olen menossa Pärnuuseen huhtikuussa. Onko kellään tiedossa gluteenittomia ravintoloita, jossa saisi pizza ?

  • lepi 1 viesti8.12.2019 21:22

    Hei, onko tuoretta tieto Mallorcalta? Pojalla on keliakia, joten olisin hyviä vinkkejä vailla.
    Hotelliakaan emme ole vielä varanneet, siihenkin voi antaa suosituksen jos jossain ollaan hyvinkin keliakia-ystävällisiä.

<< Alkuun < Edelliset
Seuraavat > Loppuun >>

Tule mukaan keliaakikoiden omaan yhteisöön Glu.fi:hin – täysin ilmaiseksi!

Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!

Osallistu keskusteluun

Eniten luetut keskustelut alueella

Huomaa, että kuka tahansa voi lisätä palveluun millaista sisältöä tahansa. Myöskään kaikki mainoksissa olevat tuotteet eivät ole gluteenittomia. Ylläpitäjä ei voi vastata sisällön oikeellisuudesta ja olet aina itse vastuussa siitä mitä suuhusi laitat. Jos huomaat ilkivaltaa tai gluteenipitoisia sisältöjä, ilmoita siitä ylläpitäjälle.

©2024 Glu.fi
Tietoa palvelustaUutisetKäyttöehdotKerro kaverilleOhjeet ja säännötIn englishLähetä palautettaSähkönsäästö ‐ Made ❤ Helsinki ‐ 0,04s